Ik ga op het punt om bij KVZ distributie te gaan om via daar tracks te releasen zonder bijkomst van in een label zitten. Mastering doe ik zelf, dus geen extra kostenpost!
Je moet wat ondertekenen en ik ken de voorwaarden, je bent niet verplicht om een bep. aantal tracks per maand af te leveren.
http://www.kvzmusic.com/
Marketing doen zij doen en ik krijg 60% van de cut.
Gaat om pakweg 18 tracks........ komt dan allemaal op beatport en veel meer. Ik ben ook diegene die bepaald wat er dan op beatport komt.
Dingen waar ik op moet letten???? aangezien ik nog echt een newbie/n00b ben op het gebied van marketing etc.
Het moet natuurlijk wel goed in de spotlights komen.
Want ik schiet niets op als mijn tracks slecht worden gepresenteerd en het levert niets op of bekendheid. Dan spoel ik 18 tracks door de plee!!
Of mijn tracks goed zijn?? Nou.. iig gaan mensen goed los laten we het daar bij houden.
Dus graag als iemand deze n00b kan helpen
.
Want als het allemaal geen zin heeft kan ik nog beter wachten met releasen, alleen dan zit ik wel met te veel tracks op den duur.
Je moet wat ondertekenen en ik ken de voorwaarden, je bent niet verplicht om een bep. aantal tracks per maand af te leveren.
http://www.kvzmusic.com/
Marketing doen zij doen en ik krijg 60% van de cut.
Gaat om pakweg 18 tracks........ komt dan allemaal op beatport en veel meer. Ik ben ook diegene die bepaald wat er dan op beatport komt.
Dingen waar ik op moet letten???? aangezien ik nog echt een newbie/n00b ben op het gebied van marketing etc.
Het moet natuurlijk wel goed in de spotlights komen.
Want ik schiet niets op als mijn tracks slecht worden gepresenteerd en het levert niets op of bekendheid. Dan spoel ik 18 tracks door de plee!!
Of mijn tracks goed zijn?? Nou.. iig gaan mensen goed los laten we het daar bij houden.
Dus graag als iemand deze n00b kan helpen
.Want als het allemaal geen zin heeft kan ik nog beter wachten met releasen, alleen dan zit ik wel met te veel tracks op den duur.
Laatst gewijzigd:
! En dit was de release... :