Nieuw album Daft Punk - Random Acces Memories

da funk vond ik wel een OK nummer, around the world vond ik een van de meest irritante nummers ooit gemaakt vreselijk repetitief maar dankzij de clip leek het nog wel wat...
die eeuwige helmen op is ook zo infantiel zo langzamerhand

Da funk vind ik dan weeral een klote nummer, is weer allemaal subjectief. En ja de helmen.. Ze zijn niet bepaald de knapste, is weeral niet goed voor de marketing :dubbel: Ze zijn niet zo sexy als Justin Gayber of Lady Kaka helaas,.. is ook weer subjectief

4ptgk3.jpg

Wat een geklaag weer.. Het gaat hier toch over een nog uit te komen album?

Wat heeft dat geklaag daar nu weer mee te maken?

Je kan hem al luisteren op Itunes

Get lucky laat iig de dames dansen. ;)

60% Yes!
30% meh...
10% blurgh

We geven alleen onze bescheiden mening na het beluisteren van de "uitgelekte versie"!

Ik hoop dat deze versie niet de echte is, dat ze dit gedaan hebben om de fans op het verkeerde been te zetten. Dan hoor je mij niet meer klagen! ;)

Ik heb hem ook binnen, heb besloten om van begin tot eind te beluisteren om te kijken of ik eens kon volhouden. Na track 9 had ik best moeite voor doen whhahah! Dus...

50/50 :) Productie is DIK, geen overcompressed dinges, klinkt erg fijn, maar het is al gedaan. Naar mijn mening was Discovery het beste!

En o ja, Pharrell deed deze keer toch zijn beste *duivels*. Vergeet niet dat het album ook in Amerika moet doorbreken, dus commercieel gezien is dit erg goed in elkaar gezet.

De cover van Get Lucky van George Barnett vond ik better :D

Misschien bij velen van jullie al bekend, maar hier een zeer interessant en uitgebreid stuk over het productieproces van het album.

Blijkbaar hebben ze dus miljoenen uitgegeven om de analoge sound precies als in de jaren '70 en '80 te krijgen. Respect daarvoor (al is dat wel een beetje overdreven veel)!

Ik kan die plaat nu al niet meer horen joh. Is al te veel als soudcheck plaat gebruikt, door f*cking iedereen ook.

Homework blijft nummer een voor mij!

Ja voor mij ook sowieso! Dit is te gelikt voor mij allemaal, doe mij maar lekkere samples met een drumcomputertje en een goede talkbox/vocoder en synth eroverheen!

Ik kan die plaat nu al niet meer horen joh. Is al te veel als soudcheck plaat gebruikt, door f*cking iedereen ook.

Homework blijft nummer een voor mij!

Amen en uit. Idem, klote commerce met die Pharrell zeikerd. Wil m'n vuile daft terug! Met politie sirenes, en romige filters. Ik snap dat ze iets tijdloos willen maken. Dus dan gaan ze meteen de 70s sound als tijdloos beschouwen, maar dat is gewoon terugkijken. Had eerder een meer gelikte hybride versie verwacht van homework en discovery. Dan ga je vooruit en zet je trends, nee? Maarja wat kun je nog uitvinden in de elektronische muziek, niet al te veel denk ik! Wel respect dat ze de jonge generatie muziek iconen willen bijleren door er legendes in te steken. Ineens kent iedereen Moroder.

ik vind het zeker niet goed genoeg om te kopen. Dik overhyped alweer.
Ik krijg echt de kriebels van ergernis van die stem van Pharell. Had ik anders niet.
Verder lijkt het of ik naar Chic zit te luisteren, het heeft méér dan 30 jaar geduurt voor ik 'le freak' kon horen zonder er 'c'est shit' achter te denken.
Nee. Not my cup of tea. Ze hebben betere nummers.

ik vind het zeker niet goed genoeg om te kopen. Dik overhyped alweer.
Ik krijg echt de kriebels van ergernis van die stem van Pharell. Had ik anders niet.
Verder lijkt het of ik naar Chic zit te luisteren, het heeft méér dan 30 jaar geduurt voor ik 'le freak' kon horen zonder er 'c'est shit' achter te denken.
Nee. Not my cup of tea. Ze hebben betere nummers.

In N.E.R.D. kon ik hem nog pruimen, heb de indruk dat hij de nieuwe Jackson wilt proberen te worden. By rubbing everything in your face. Kijk hier ben ik, en hier ook. Koop mijn plaatjes, ik ben geweldig. One trick pony. :bekdicht:

Iets dat ik nooit meer vergeet. Met 5 idioten van rond de 20 in een Mazda GTX Turbo tegen 90 op een hobbelige baan van 70 in hartje Ardennen. Kronkelwegjes tot en met, en dan deze plaatjes keihard door de speakers, afzien in dat ding. Vooral na de drempels.. :D Nooit meer, maar ook weer wel.

Geweldige plaat en juist als je zelf in de productie zit dan moet je deze plaat gewoon weten te waarderen.

Azijnzeikers :P

Back