Synthmeeting Nijmegen 2013

Zijn er nog plannen voor de meeting voor dit jaar? Of is het al bekend en heb ik over mijn hoofd gezien?

Ik heb het echt ontiegelijk druk op het moment. Een heel poppodium verhuizen en vol hangen met techniek is nogal wat heh :D

Buurthuis is de beste optie, we moeten in oktober uit het oude pand zijn, maar ver voor die tijd is hier al geen stroomblokje meer te vinden..

Ik heb het echt ontiegelijk druk op het moment. Een heel poppodium verhuizen en vol hangen met techniek is nogal wat heh :D

Buurthuis is de beste optie, we moeten in oktober uit het oude pand zijn, maar ver voor die tijd is hier al geen stroomblokje meer te vinden..

Okay, ik ben benieuwd :) (kan me heel goed voorstellen)

photo.php

10429348_705631872829358_8760643113461621969_n.jpg

Van die dingen zeg maar :D

Zijn er nog plannen voor de meeting voor dit jaar? Of is het al bekend en heb ik over mijn hoofd gezien?

KICK of heb ik 't ergens gemist? Ik wil een synth meet 2014 :-D

T blijft erg stil. Niks dus? 2014?

Da's jammer maar volgens mij waren er andere redenen (locatie en zo)... Of toch weinig animo, maar het kan me niet voorstellen, enfin...

volgens mij drukte van de organisatie of zoiets ?
jammer, verheug me er altijd weer op.

yeps, het volledige adres was ooit, voordat SF in zijn oneindige wijsheid dit ingekort heeft..

Woonplaats: bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf to ze moon, then straight to ze planet earth, en daar even verder vragen...
(castricum)

:mega:

Oh, dan valt het waarschijnlijk wel mee met die afstand. En volgens mij heb ik dat zelfs nog meegemaakt.

Maar euh, for the record, ik ben erbij als iemand zich geroepen voelt hier in de buurt iets te organiseren.

nou ja, valt wel mee, voordat je van die oranje ster door ze galaxy bent, dan ben je toch wel even aan het trappen op je fiets...

daarna gaat het redelijk snel..

het vertekpunt is hierbij wel beangrijk, mocht je jezelf niet bij de oranje ster bevinden, maar, bvb, voorbij ze moon, dan gaat een en ander nuturluk een stuk sneller, en mocht je bvb, jezelf in amsterdam bevinden, dan is het zelfs in , afhankelijk van de files op de randweg, een uurtje gepiept, dit is wel afhankelijk van je eigen snelheid...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Relativiteitstheorie

:mega:

Heb je ab-synth nodig voor zulke verhalen of lukt dat puur natuur :)
Ik vermoed dat vca vca t te druk heeft en de locatie niet kon. Mocht er iemand een andere locatie weten, ik rij zonder problemen 200 km vanuit antwerpen.

Heb je ab-synth nodig voor zulke verhalen of lukt dat puur natuur :)
Ik vermoed dat vca vca t te druk heeft en de locatie niet kon. Mocht er iemand een andere locatie weten, ik rij zonder problemen 200 km vanuit antwerpen.

Ik was in Antwerpen in augustus en had over jou nagedacht voor een mini-meeting, maar we waren maar kort en hadden niet zo veel tijd, volgende keer beter :D

Meet zou wel weer eens leuk zijn ja. Locatie maakt me niet eens zoveel uit, zolang het niet ergens in Sint Heerejezusdam is.

Back