juup8, te mooi om waar te zijn

yep, als je erin wilt stinken dan kan dat natuurlijk, zou m'n geld er niet op zetten..

Ik zou een beetje meespelen, vind dit soort dingen heerlijk. Lekker lastige vragen stellen, vooral zijn nummer vragen ook. Ben al veel opgelicht geweest, dus ik heb een zekere bezeten fanatieke lust om ze de nek om te draaien. :)

Terug naar de tijd met de fakkels en hooivorken aub.

ben ook wel benieuwd of de warpfuncties nog intact zijn bij deze jupiter8

Ik doe er verder niks meer mee maar jullie mogen je helemaal gek mailen naar die knakker natuurlijk. ;-)

Zouden er nog steeds mensen zijn die echt willen kopen?

afhalen van wat ?

Ik heb een zekere bezeten fanatieke lust om ze de nek om te draaien. :)
Terug naar de tijd met de fakkels en hooivorken aub.

Volledig mee eens, ik doe mee :okdan:

Afhalen tegen contante betaling zal vast geen optie zijn?

Denk 't ook niet :?
Voor zo'n bedrag was ik nog persoonlijk naar Spanje gereden om hem op te halen, dus Brussel stelt dan nog niets voor!

te voet !
en dan hadden we santiago de compostella er gewoon even bij gedaan

wat heeft iemand nou te winnen met het plaatsen van fake advertenties?
ik snap daar echt niets van :?

2000 euro ?

2000 euro ?

:dubbel:

Of 2200 euro.. :mega: ff snel gevonden met zoeken op de steekwoorden " De Jupiter 8 beschikt over 16 rijke analoge oscillatoren op 2 per stem"

De rest van de advertentietekst hieronder.. die spreekt voor zichzelf :verkoght: foto's zijn kennelijk van een andere ebaydeal :okdan:

De roland jupiter 8 werd voor het eerst professionele truly de analoge synthesizer. de jupiter 8 beschikt over 16 rijke analoge oscillatoren op 2 per stem, acht stemmige polyfonie en eenvoudig programmeren! op acht stemmen die je-kan je enkele mooie dikke analoge geluiden. eenvoudig en intuïtief te programmeren via het frontpaneel schuiven, knoppen en schakelaars voor al uw behoeften tweaken. de erfenis van de jupiter synthesizers wordt veroorzaakt door hun unieke stem architectuur en design, maken klinkt zo onwerkelijk en dat waren geweldige optometrist moeten worden gehoord! geen andere synths in de wereld te creëren cdn analoge klanken zo koel en als authentiek proefschrift.

Ik zou me rotlachen als zometeen iemand er met een mint condition Jupiter 8 van 2000 vandoor gaat omdat het gewoon legit was :D

Maar het ziet er inderdaad niet erg betrouwbaar uit.

Ik zou me rotlachen als zometeen iemand er met een mint condition Jupiter 8 van 2000 vandoor gaat omdat het gewoon legit was :D

I doubt it. 8)

"Hallo,

Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank"

zo duur zijn die dingen ook weer niet.

ebay van een week terug, ik heb eerder liever een juno60 en een jup4 met midi

http://www.ebay.fr/itm/ROLAND-JUPIT...ultDomain_3&hash=item4ac46a1ba1#ht_500wt_1362

gewoon niet te veel betalen. Nederland en België helemaal zijn gewoon vet duur. irreëel duur. daar betalen freaks gewoon te veel.

Tis dat ik niet zo een fan ben van ebay global, anders had ik allang toegehapt op een mooie Juup8. Is namelijk een lange wens. Die ooit in vervulling zal gaan..

Back