juup8, te mooi om waar te zijn

I doubt it. 8)

"Hallo,

Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank"

Hahaha.. Ik heb ook een reactie op mijn bod van 2000 euro.. en natuurlijk exact dezelfde tekst :okdan:

Zie tekst hieronder:
Oplichter schreef:
Hallo,

Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank

zo duur zijn die dingen ook weer niet.

ebay van een week terug, ik heb eerder liever een juno60 en een jup4 met midi

http://www.ebay.fr/itm/ROLAND-JUPIT...ultDomain_3&hash=item4ac46a1ba1#ht_500wt_1362

gewoon niet te veel betalen. Nederland en België helemaal zijn gewoon vet duur. irreëel duur. daar betalen freaks gewoon te veel.

Zoals Demian al aangaf.. dit was de eerste keer dat deze verkoper iets aanbood op ebay, dus 0% feedback... dat blijft een gok, al ziet het er wel aannemelijk uit allemaal met serienummer en al... laten we hopen dat degene die de hoogst biedende was ook werkelijk een JP8 heeft ontvangen na betaling :)

Laatst gewijzigd:
och ja , ik hoop ook op een ebay koopje voor een moogmodulair, max 1500euro....
maak dan natuurlijk meteen het geld over om de eerste te zijn en ga dan wachten in spanning tot het aankomt....

goh 2 keer hetzelfde berichtje, dan maar eventjes corrigeren. ik mis de verwijder functie eventjes

Ook ik krijg dezelfde reactie..

Hallo,

Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank

Heb hem een mail teruggestuurd of ik niet even kan komen kijken..

Zeker een oplichter:

Hello,

Like i told you the item is in Birmingham at the delivery company sealed and ready to be delivered. I am in a little hurry so make me an offer and if i agree we can start the transaction. I have already paid taxes of delivery to avoid having to pay anything. If you accept purchase transaction will take place like this, I first need to know your name and delivery address after I'll send your details to the delivery company and they start the transaction. You will receive a sales contract and the invoice with all details and instructions to complete the transaction. In addition, you have 10 days to return policy to inspect and test the issue. If you do not like the question, the delivery service after the instrument back on my expense and they will refund your money, but I'm sure you love and that will not be necessary. This way you can see and inspect the item before I get paid. This service actually holds the money until the buyer is satisfied with the product. It's also a fair way of transacting online with what I saw. So when and if you're ready to start this process please send me an email with your full name and address, so I can start the transaction. They will contact you after the documents are ready. I await your decision as soon as possible.

Respectfully,
Matt

Email adres dat hij gebruikt is matthewbrow3@gmail.com.

Ik ben even met hem aan het mailen om te kijken hoe lang hij blijft reageren en vooral hoe hij reageert. Ik heb hem gevraagd wanneer hij hem gekocht heeft, of hij nog wat foto's heeft en wat het serienummer is.

He wreits ferrie goed inglis dus ik denk wel dat hij echt is :D

Kan je niet een paar extra foto's opvragen? serienummer, binnenkant enz ;)

Dat emailadres matthewbrow3@gmail.com gebruikte hij ook bij mij.. Ik wed dat als ik geïnteresseerd terug mail ik dezelfde gentle brief krijg inclusief niet goed geld terug garantie :D

Zat nog ff te kijken naar die andere JP8 op ebay.. klopt ook van geen kant.. 'k weet het had ff beter moeten kijken.. :o:

Die deal dateert van 14 mei.. en heeft nog geen feedback gekregen, dan is er natuurlijk ook niets verkocht toch?
Ook is de foto met het serienummer 413249 van matrixsynth geplukt.. of 't moet dezelfde zijn maar lijkt me onwaarschijnlijk.
http://www.matrixsynth.com/2012/04/roland-jupiter-8-sn-413249.html

Stel dat je bied op zoiets.. en je eindigt als hoogste bieder.. dan zit je er eigenlijk toch aan vast??

Geef die man toch zijn 2000 euro, hij is zo al wanhopig genoeg. Dat beetje extra kan geen kwaad eh. :biertje:

Ik denk dat we een SF actie moeten opstarten en geld moeten inzamelen voor deze arme (vooral niet begrepen door de westerse wereld) man...... :mexico:

maak hem eerst nog lekker! zeg dat je rijke oom je net een heleboel geld heeft achtergelaten en dat je ene studio wilt bouwen en het liefst alles bij 1 eerlijke ex-politieagent wilt kopen. Of die nog Moogs enzo heeft.

Misschien is ie al geholpen met een paar mooie foto's 8o)

Advertentie uit de OP is wel verwijderd trouwens.. en die van 1 april staat er gewoon nog.. de melding heeft toch geholpen :okdan:

Hello,

The serial number is 191973. The pictures from the website are the only pictures i have with it but you will have 10 days to test and inspect it and i am sure you will like it but if you will not like it the company will refund you and will come after the item. I bought it last year. I will go in the morning at the company and they will contact you as soon as the documents will be ready. Please keep me in touch with the delivery. Thank you

Matt

Mijn email:

2013/5/28 Jordy L <>

Yeah i want to buy it as soon as possible as well!

Before we close the deal could you send me some more pictures of the synth? And when did you purchase the synth? What is the serial number?

My details:

Jordy O.P. Lichter
Europalaan 14
2343 SW Amsterdam

Greets,

Jordy

Waarop ik gereageerd heb:

Hey,

Too bad you don't have any more pictures, but since you were a policeman i trust you.

And if you bought it new last year is it still in waranty? Where did you buy it?

I hope to receive the documents from the company soon!

Greets,

Jordy O.P. Lichter

Gaat hij het niet vreemd vinden dat alleen maar Nederlanders reageren?

als ie niet de naam van de reagerenden herkent, lijkt me het inzicht niet bijster groot

Inderdaad, als hij mijn naam niet herkend, zal hij denk ik niet zo snugger zijn (of gewoon geen Nederlands begrijpen). En wij Nederlanders zijn nou eenmaal koopjesjagers! ;)

Laatst gewijzigd:
Jahaha daarom ben ik ook met hem bezig nu.

Hij is nu op het punt dat hij vraagt of het bedrijf al contact met me heeft opgenomen voor de levering...

Back