WAREHOUSEGROOVE
Paprika expert level 10
Melding gedaan, kijken of ze het weg halen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I doubt it.
"Hallo,
Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank"
Oplichter schreef:Hallo,
Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank
zo duur zijn die dingen ook weer niet.
ebay van een week terug, ik heb eerder liever een juno60 en een jup4 met midi
http://www.ebay.fr/itm/ROLAND-JUPIT...ultDomain_3&hash=item4ac46a1ba1#ht_500wt_1362
gewoon niet te veel betalen. Nederland en België helemaal zijn gewoon vet duur. irreëel duur. daar betalen freaks gewoon te veel.

Hello,
The serial number is 191973. The pictures from the website are the only pictures i have with it but you will have 10 days to test and inspect it and i am sure you will like it but if you will not like it the company will refund you and will come after the item. I bought it last year. I will go in the morning at the company and they will contact you as soon as the documents will be ready. Please keep me in touch with the delivery. Thank you
Matt
Mijn email:
2013/5/28 Jordy L <>
Yeah i want to buy it as soon as possible as well!
Before we close the deal could you send me some more pictures of the synth? And when did you purchase the synth? What is the serial number?
My details:
Jordy O.P. Lichter
Europalaan 14
2343 SW Amsterdam
Greets,
Jordy
Hey,
Too bad you don't have any more pictures, but since you were a policeman i trust you.
And if you bought it new last year is it still in waranty? Where did you buy it?
I hope to receive the documents from the company soon!
Greets,
Jordy O.P. Lichter