WAREHOUSEGROOVE
Paprika expert level 10
Zucht! Dit soort mensen preventief een spuitje zouden moeten krijgen..... wat doet iemand besluiten om (in dit geval) 2000 euro van iemand te jatten/verduisteren.... Wereld word steeds gekker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Zucht! Dit soort mensen preventief een spuitje zouden moeten krijgen..... wat doet iemand besluiten om (in dit geval) 2000 euro van iemand te jatten/verduisteren.... Wereld word steeds gekker
wat doet iemand besluiten zomaar 2000 euro blind over te maken?
Daar gaat het niet om..... kunnen we ook de discussie opstarten als een vrouw een kort rokje draagt dan vraagt ze er om......![]()
Zeg niet dat het slim is om 2 ruggen te storten aan een onbekende, maar dat mensen zo slecht zijn dit willens en wetens te doen over de goedheid/vertrouwen van anderen gaat mij echt te veel te ver.
Kan je denken dat mensen die hier intrappen het verdienen maar soms zijn ze niet zo slim of naïef en gaat er een Kwabena er met hun geld vandoor met alle gevolgen van dien.
* wat als een 16 jarige die een bandje wil beginnen en jaren lang een krantenwijk heeft gelopen denkt dat dit een mooie aanwinst is?

Heb nu een email gekregen van Paccship UK Limited met de vraag om het geld over te maken.
Ik heb ze gezocht, maar kan niets op internet vinden en als ik hun telefoonnummer bel krijg ik de melding dat het nummer niet bestaat.
Jullie nog een idee hoe ik hem hiermee moet confronteren?![]()

En voor ie het weet heeft O.P. Lichter toch een Juup in handen!
Cheers,
Exo.![]()