juup8, te mooi om waar te zijn

Zucht! Dit soort mensen preventief een spuitje zouden moeten krijgen..... wat doet iemand besluiten om (in dit geval) 2000 euro van iemand te jatten/verduisteren.... Wereld word steeds gekker

Heb nu een email gekregen van Paccship UK Limited met de vraag om het geld over te maken.

Ik heb ze gezocht, maar kan niets op internet vinden en als ik hun telefoonnummer bel krijg ik de melding dat het nummer niet bestaat.

Jullie nog een idee hoe ik hem hiermee moet confronteren? ;)

Zucht! Dit soort mensen preventief een spuitje zouden moeten krijgen..... wat doet iemand besluiten om (in dit geval) 2000 euro van iemand te jatten/verduisteren.... Wereld word steeds gekker

dat ook,

maar goed wat doet iemand besluiten zomaar 2000 euro blind over te maken?

Daar gaat het niet om..... kunnen we ook de discussie opstarten als een vrouw een kort rokje draagt dan vraagt ze er om...... :?

Zeg niet dat het slim is om 2 ruggen te storten aan een onbekende, maar dat mensen zo slecht zijn dit willens en wetens te doen over de goedheid/vertrouwen van anderen gaat mij echt te veel te ver.

Kan je denken dat mensen die hier intrappen het verdienen maar soms zijn ze niet zo slim of naïef en gaat er een Kwabena er met hun geld vandoor met alle gevolgen van dien.

* wat als een 16 jarige die een bandje wil beginnen en jaren lang een krantenwijk heeft gelopen denkt dat dit een mooie aanwinst is?

ik keur dit soort praktijken ook absoluut niet goed... het lijkt me ook sterk dat mensen hier nog in trappen in de 21e eeuw...
maar ook niet dat mensen niet verder nadenken dan hun neus lang is.
de marktwaarde van een jupiter 8 is bekend, dus als er 1 te koop staat voor minder dan de helft zou iedereen met gezond verstand daar vraagtekens bij zetten

Daar gaat het niet om..... kunnen we ook de discussie opstarten als een vrouw een kort rokje draagt dan vraagt ze er om...... :?

Zeg niet dat het slim is om 2 ruggen te storten aan een onbekende, maar dat mensen zo slecht zijn dit willens en wetens te doen over de goedheid/vertrouwen van anderen gaat mij echt te veel te ver.

Kan je denken dat mensen die hier intrappen het verdienen maar soms zijn ze niet zo slim of naïef en gaat er een Kwabena er met hun geld vandoor met alle gevolgen van dien.

* wat als een 16 jarige die een bandje wil beginnen en jaren lang een krantenwijk heeft gelopen denkt dat dit een mooie aanwinst is?

Nee daar gaat het inderdaad niet om, maar wat ik alleen maar wil zeggen is dat het heel erg dom is als mensen zonder te checken of de verzender te vetrouwen is geld over maken voor wat dan ook. Mensen zien alleen de lage prijs en denken vaak verder niet na.

En als mensen daar in blijven trappen zal dit blijven gebeuren. Het is gewoonweg je eigen schuld als je in dit soort praktijken trapt. Vooral omdat je er zoveel voor gewaarschuwd wordt overal op internet!

Dat weten wij, wij kennen de marktwaarde omdat we er in geïnteresseerd zijn, voor jantje, klaasje, pietje kan het een mooi uitziende synth zijn..... vergis je niet in de (beetje oneerbiedig geschreven) domheid van mensen.... Iets waar "zij" gebruik van maken.
Mensen trappen dus nog steeds in dit soort dingen. (helaas) denk ook dat dit meer aan de naïviteit en goede insteek van de west Europeaan in het algemeen ligt.
*Vroeger (30 jaar geleden) kon je de deuren openlaten, nu gebruik je 3 sloten mentaliteit (helaas)

en weer een bewijs dat vroeger alles beter was :)

Heb nu een email gekregen van Paccship UK Limited met de vraag om het geld over te maken.

Ik heb ze gezocht, maar kan niets op internet vinden en als ik hun telefoonnummer bel krijg ik de melding dat het nummer niet bestaat.

Jullie nog een idee hoe ik hem hiermee moet confronteren? ;)

Paccship UK Ltd bestaat wel degelijk maar ze hebben blijkbaar ook last van scams...

http://www.pclsg.com/notice.htm

Cheers,
Exo. :mega:

even zeggen dat het geld is overgemaakt, maar dat , omdat het nummer niet werkte je het gebeld hebt en een ander nummer gekregen hebt ( bv het politiebureau nummer.. ) en vragen wat je nu verder moet doen...

En voor ie het weet heeft O.P. Lichter toch een Juup in handen! }:|

Cheers,
Exo. :dubbel:

Dat zou wel heel zuur zijn! Heb een fictief adres in amsterdam gebruikt! :)

Misschien toch maar even geld overmaken en het adres aanpassen!

Back