Rikkie
Nieuwkomer
Mijn Virus KC doet het al een hele tijd niet meer: aan ik hem aanzet, gaan een paar lampjes even aan; maar als ik op nog wat toetsen tokkel, gaan heel even alle lampjes aan, en belangrijker, verschijnt deze boodschap op het schermpje:
OS UPDATE
[STORE] Receive <
Het teken " < " is gevuld. Als ik Value + of - duw, dan verandert "Receive" in "Send".
Volgens de brochure is dat om een update te maken met behulp van een ander toestel. Maar ik heb geen andere Virus en zelfs geen computer. Echter... volgens de brochure zijn de data nooit weg tenzij een upload is geslaagd.
Mijn Virus is destijds gewoon plots uitgevallen: enkel de lichtjes die eventjes aangaan. Maar dood is ie blijkbaar niet...
Help mij, wat moet ik doen om gewoon de factory settings terug te halen?
mvg, Rikkie
OS UPDATE
[STORE] Receive <
Het teken " < " is gevuld. Als ik Value + of - duw, dan verandert "Receive" in "Send".
Volgens de brochure is dat om een update te maken met behulp van een ander toestel. Maar ik heb geen andere Virus en zelfs geen computer. Echter... volgens de brochure zijn de data nooit weg tenzij een upload is geslaagd.
Mijn Virus is destijds gewoon plots uitgevallen: enkel de lichtjes die eventjes aangaan. Maar dood is ie blijkbaar niet...
Help mij, wat moet ik doen om gewoon de factory settings terug te halen?
mvg, Rikkie