Synthfreak Sightings: contactthread

bikkel

Everything is on the One
In navolging van JB's inmiddels legendarische Roze Maandag thread het volgende:

Zag jij die ene gast met een TB-303 T-Shirt lopen maar durfde je hem niet aan te spreken? Of zag je iemand met een 606 en een distortionpedaaltje met een koptelefoon in de trein zitten en hoorde hij je niet?

Gooi hier al je synthfreak sightings! En wellicht herkent een ander forum lid zichzelf hier!

Ik zoek dus de persoon die in het AID gebouw zit en lid is van het forum en de persoon die boven de dierenambulance zit in Strijp! PB me maar. Toch altijd leuk om hoi te zeggen! PB me maar.

Verder heb ik vorig jaar een Moog T-shirt op roze maandag gezien en dit jaar iemand met een TR-909 shirt. Ik vroeg me af of dat forumleden waren? Ik wil er verder niets mee. Commentaar op roze maandag: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=4298

Ik zoek iemand die ooit wel eens door de Kleine Berg heeft gelopen met een zwart Moog T-Shirt aan.

Ik zoek die gozer uit de omgeving Hoorn NH met een Ferrari fiets...

Oh nee, die ken ik al :D

O ja, en diegene die ooit een studio in veldhoven heeft gehad (heb jaaaaren geleden es wat reggae-trackjes bij hem opgenomen) en later geluidsman is geweest bij pop-ei ?? Hij heeft/had een staart tot op de grond zowat.

Origineel geplaatst door gemmetje
O ja, en diegene die ooit een studio in veldhoven heeft gehad (heb jaaaaren geleden es wat reggae-trackjes bij hem opgenomen) en later geluidsman is geweest bij pop-ei ?? Hij heeft/had een staart tot op de grond zowat.

Euhhh doet die nu niet wat met Beef? Of was het die dude uit die 303-thread?

Euhhh doet die nu niet wat met Beef? Of was het die dude uit die 303-thread?

Volgens mij heeft ie nix met Beef te maken (heb 'm er nog nooit bij zien staan). Enneuh, 303-thread.......
Welke dude uit welke 303-thread ? (zijn er maar 'n paar....)
Ben z'n naam vergeten........ (en evt. nick heb ik nooit geweten)

Origineel geplaatst door gemmetje
Volgens mij heeft ie nix met Beef te maken (heb 'm er nog nooit bij zien staan). Enneuh, 303-thread.......
Welke dude uit welke 303-thread ? (zijn er maar 'n paar....)
Ben z'n naam vergeten........ (en evt. nick heb ik nooit geweten)

Ene John uit Veldhoven ofzo uit de thread waar en voor hoeveel je je 303 hebt gekocht.

Ene John uit Veldhoven ofzo uit de thread waar en voor hoeveel je je 303 hebt gekocht.

Nee, ik weet zeker dat het geen John was, was volgens mij Alex of Anton ofzoiets (iets met 'n A iig).
Hij woonde toen ergens bij de Ambachtsweg in de buurt (in v'hoven).

Origineel geplaatst door n0_key
Ik zoek die gozer uit de omgeving Hoorn NH met een Ferrari fiets...

Oh nee, die ken ik al :D

Hehehe woon jij ook in hoorn?! :doei:

Jepzeker. Helaas nog wel. Tot ik veel geld win of ik minstens een jaar of 7 in A'dam ingeschreven sta als woningzoekend... Dan ga ik dus naar A'dam...

Origineel geplaatst door Erazotropa
Hehehe woon jij ook in hoorn?! :doei:

Back