absoluut gehoor is een mythe

Ben maar eens monitortechnicus. Best handig om frequenties te herkennen zonder eerst een noot aan te slaan.

Er was vroeger in Nijmegen een potten kroeg: De Mythe. Die kroeg heeft voor mij dat woord onuitspreekbaar gemaakt. Ik ben daar ooit eens terecht gekomen met een meisje die liefdesverdriet had van een ander meisje, ik was als slachtoffer bij de kloten genomen om even die hele kroeg de ogen uit te steken..... letterlijk.

Mag ik de titel veranderen?

Absolutig gehoor lijkt me best handig, als ik mee wil spelen met een riedeltje moet ik toch altijd wel even zoeken voordat ik in de juiste toonsoort zit.

Hangt er van af, heeft een moderator hier absoluut gezag of is dat een mietje euhm mythe?

Daar zeg je me zo wat...

Een moderator heeft hier absoluut gezag ja. Wij hoeven onze acties zelfs niet toe te lichten, niet naar de persoon waar het gezag op uitgeoefend is dan wel naar de rest van het forum.

Dus, geen mythe, ook geen mietje. Je mag er zelfs achter komen door mij nog vier maal mietje te noemen :D

meet je meetje miedje
( uit de musical erdogan meetje sandokan )

Daar zeg je me zo wat...

Een moderator heeft hier absoluut gezag ja. Wij hoeven onze acties zelfs niet toe te lichten, niet naar de persoon waar het gezag op uitgeoefend is dan wel naar de rest van het forum.

Dus, geen mythe, ook geen mietje. Je mag er zelfs achter komen door mij nog vier maal mietje te noemen :D

:D ;)

Back