Doorkabelen

teknopaniek

Ingeburgerd
Ik zag hardware dus zet hier mijn vraag maar neer. Ik ben net bezig met Electronische muziek. Heb wel altijd in bands gespeelt en dor die combi zit ik met een vraag. Ik heb een korg er1 die link ik door een hyperfuzz en een roland vs840 voor de gain oversturing voor een dikke kick. Dat is voor gabber/tekno/terror achtige herrie. Nu heb ik mijn digitech gsp2101 studio tube effect processor,die ik had voor mijn gitaar ,ook thuis staan en ik wil mijn korg daar doorheen sturen. De fuzz heb ik er ff voor het gemak afgehaald. Maar het geluid wat ik nu krijg is vet kut. het doet eigenlijk vrij weinig. Ik hoot wel veer oversturing maar het geluid uit de korg lijkt weinig mee te doen. Waar ik namelijk via de fuzz een megabrute kick krijg doet ie via een aantal vette dists via de digitech bijna niets. Weet iemand wat hier een oplossing voor kan zijn? De korg loopt via jacks naar de digi en die via jacks naar de inputs van de roland. via daar door met tullips naar mij stereo. Alvast bedankt voor het lezen. Later!

Back