Ben jij wel eens opgelicht?

Origineel geplaatst door BasicSystem
Wie koopr er nou in godsnaam een wagen zonder motor ??

Effe rechtzetten:

De koper verwachtte wel degelijk een wagen MET motor... en betaalde daar ook voor.

Zo heb ik een plastic broodtrommel met het binnenwerk van een speeldoos opgetekent met een zwarte stift tot TB303.
Op ebay gezet en ja hoor... 800 euro gevangen...

:p

Kopen is je eigen verantwoordelijkheid. Voor je een trui koopt kijk je toch ook of je hem mooi vind en of ie past?
Informeer goed naar wat je gaat kopen. Zoek desnoods contact met wat eigenaren van dezelfde apparaten hier op het forum.
Die weten waar je op moet letten enzo.

-C-

Origineel geplaatst door C738
Zo heb ik een plastic broodtrommel met het binnenwerk van een speeldoos opgetekent met een zwarte stift tot TB303.
Op ebay gezet en ja hoor... 800 euro gevangen...

:p

Kopen is je eigen verantwoordelijkheid. Voor je een trui koopt kijk je toch ook of je hem mooi vind en of ie past?
Informeer goed naar wat je gaat kopen. Zoek desnoods contact met wat eigenaren van dezelfde apparaten hier op het forum.
Die weten waar je op moet letten enzo.

-C-

Jij bent zeker die gene die me die midiverb heeft verkocht! Lol.

Kijk,

Die Yvonne biedt met verschillende blitse foto's een Range Rover aan 'met kosten'.
Die kerel denkt: "nou, die kan ik wel opknappen en dan heb ik voor niet al te veel een mooie Ranger"
Na betaling bij ontvangst van de wagen bleek er geen motor in te zitten. Heb de ad gezien en die foto's + de mega-uitleg (die dat "met kosten"-zinnetje helemaal overschaduwen), geven een totaal verkeerd beeld van het wrak dat ze verkocht.

Ach, is verder ook ni belangrijk.

Btw: heb Yvonne vandaag per verassing gebeld:

- in het begin was ze sprakeloos, gebrabbel. Dan deed ze zich voor als Sandra, een vriendin van Yvonne die tijdelijk op het huis paste... Heel vriendelijk uitgelegd dat ze aan Yvonne moest vragen of zij het geld kon overmaken. Bel haar morgen terug. Wordt vervolgd..

Ik heb van de week een waldorf pulse via Ebay besteld bij :

Kontakt:

Dancepool Production
xxxxxxxxxxxxxx xx
xxxxx Merseburg

Tel. xxxxx-xxxxxx
Fax. xxxxx-xxxxxx
info@dancepool-production.de

Kontoverbindung:
Hier stond iets <-- JohnnyBusca

Hij bood 5 gloednieuwe pulsen aan voor 325, euro. Iemand die ervaringen heeft met deze lui ?
Niet dat ik nu al reden heb om aan ze te twijvelen, maar het is toch spannend.

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door dextron

Kontakt:

Dancepool Production
xxxxxxxxxxxxxx xx
xxxxx Merseburg

Tel. xxxxx-xxxxxx
Fax. xxxxx-xxxxxx

Kontoverbindung:

Hij bood 5 gloednieuwe pulsen aan voor 325, euro. Iemand die ervaringen heeft met deze lui ?

Hahhha bij hun heb ik dus ook een pulse besteld :confused: 325euro? Hij zei dat ik ze kon krijgen voor 250euro. Het waren de laatsten zei ie.:biertje:

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door bambamstudio
Ja, forumlid leo dacht ik

Bedankt BamBam, ik was het zelf alweer vergeten en nou heb ik weer de pest in.
Nee hoor. Je staat versteld van de Duitse politie: iedereen is er achteraan gegaan, tot aan Der Alte toe. Spitzenklasse!

Alexander Alexandra Gschoep Armin Grau etc namen om voor uit te kijken. En die lui uit Merseburg/Mörseburg natuurlijk.
Linke soep.

Zag ik nou in deze thread dat er een Prophecy te koop was??

Origineel geplaatst door justin
Hij zei dat ik ze kon krijgen voor 250euro.

Heb je er meer dan 1 bij hem besteld ? Heb je ze al binnen ? wat voor kleur hebben de knoppen, zijn ze echt nieuw ?

mazzelaar :!

owkay... als min of meer leek leer ik hier enkel life af te spreken en voor de moment enkel dingen te kopen
via het synthforum :D
zal wel zo veilig zijn als kan zeker?

greetz

cloudman

Heb je er meer dan 1 bij hem besteld ? Heb je ze al binnen ? wat voor kleur hebben de knoppen, zijn ze echt nieuw ?

mazzelaar :!

Nee Dextron ik Lul sorry! Je bent de winnaar van een nieuwe pulse voor 320euro! (hoop ik voor je) Ik heb geen pulse besteld:)

Zal net als jij wel 320 moet betalen.

Kontakt:

Dancepool Production
xxxxxxxxxxxxxx xx
xxxxx Merseburg

Tel. xxxxx-xxxxxx
Fax. xxxxx-xxxxxx
info@dancepool-production.de

Kontoverbindung:
Hier stond iets <-- JohnnyBusca

:smeris: Ik heb de gegevens van Dancepool weggehaald. Het is niet netjes om dit soort dingen te publiceren. :smeris:

Ik vind het altijd ontzettend mooi van nederlanders dat ze meteen in paniek raken als er duitsers bij zijn. Nederlanders en Belgen zijn precies hetzelfde als Duitsers, maar er hoeft maar 1 duitser iets verkeerd gedaan te hebben en het zijn allemaal klootzakken.

Justin: Lees je vraag nog eens een keertje:
Iemand weleens slechte ervaringen gehad,toen hij gear particulier in Duitsland kocht?

En opgelicht is,omdat hij geld over maakte,maar niks thuis gestuurd kreeg?
Waarom moet er perse "in Duitsland" bij staan? Vervang het door "van een neger" of "van een hetero" en dan zie je pas echt hoe stom je vraag is.

Hou aub op met Duitsers onnodig zwart maken. Dat hebben ze niet verdiend. Ze maken zoveel leuke synths.
Ik sluit deze thread. Begin maar een nieuwe thread met een zinnigere vraag. Zoals:

"Iemand weleens slechte ervaringen gehad,toen hij gear particulier kocht?
En opgelicht is,omdat hij geld over maakte,maar niks thuis gestuurd kreeg? "

Hey... volgens mij is de thread nog open :)

Neen, ik heb nog nooit problemen gehad. En ik doe 'zaken' met veel nationaliteiten en heb een huis vol gear. Ik heb wel een keer een Roland CR78 gekocht (net nagekeken en top conditie) die bij aankomst nogal rammelde: de batterij was vervangen en die was los geraakt. Bovendien deden niet alle instrumenten het. Heb netjes het probleem voorgelegd, kreeg mijn geld terug en heb de CR78 retour gestuurd. Netjes zolas het hoort.

Iedereen van wie ik een synth heb gekocht heeft zich aan zijn woord gehouden. Ook al kreeg menigeen hogere bedragen voor zijn synth geboden, de deal ging altijd door voor het bedrag dat we hadden afgesproken.

Maar ik ben dan ook erg aardig...:duivels: Vandaar...

Waren alle mensen maar zo aardig als jij. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Waren alle mensen maar zo aardig als jij. ;)

Dank je wel Fuse, je laat me blozen...:luv:

Nog even voor de duidelijkheid.

Bedoel hiermee niet alleen Duitsers,daarom staat het tussen aanhalingstekens. Maar bedoel het algemeen. Maar aangezien ik wat uit het duitsland heb besteld. Heb ik daarom Duitsers even tussen aanhalingstekens gezet. snappie?

Zodat ik bij mensen (Duitsers) geen haat en nijd gevoelens opwek

;)

Origineel geplaatst door justin
Nog even voor de duidelijkheid.

Bedoel hiermee niet alleen Duitsers,daarom staat het tussen aanhalingstekens. Maar bedoel het algemeen. Maar aangezien ik wat uit het duitsland heb besteld. Heb ik daarom Duitsers even tussen aanhalingstekens gezet. snappie?

Zodat ik bij mensen (Duitsers) geen haat en nijd gevoelens opwek

;)

Vielen dank mein Freund!

Heinrich Toetsen ist meine name

een maat van me wint een veiling op ebay,een 909 gewonnen die aangeboden werd via een amerikaan.
hij geld overmaken via paypall

dat is in november vorig jaar geweest

heeft zijn 909 nooit gekregen

paypall zegt,tja wij geven het geld alleen door,ga maar naar ebay,ebay zegt ga maar naar paypall

Back