Ben jij wel eens opgelicht?

Origineel geplaatst door Shivah
een maat van me wint een veiling op ebay,een 909 gewonnen die aangeboden werd via een amerikaan.
hij geld overmaken via paypall

dat is in november vorig jaar geweest

heeft zijn 909 nooit gekregen

paypall zegt,tja wij geven het geld alleen door,ga maar naar ebay,ebay zegt ga maar naar paypall

damn dick. helemaal niks krijgen, dat echt klote :(

Re: Opgelicht door (Duitsers).

Re: Opgelicht door (Duitsers).

Origineel geplaatst door justin
Iemand weleens slechte ervaringen gehad,toen hij gear particulier in Duitsland kocht?

En opgelicht is,omdat hij geld over maakte,maar niks thuis gestuurd kreeg?

Ligt Arnheim ook in Duitsland? :confused:

Oh nee, is een winkel daar laat maar ;)

Ja, het zit mij nog steeds goed dwars.

Origineel geplaatst door P-Five
Hey... volgens mij is de thread nog open :)
Ik heb de thread weer open gegooid, op verzoek van justin, omdat hij het niet zo bedoeld had. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat het nu lijkt of Justin een of andere fascist is, dus vandaar dat ik hem weer geopend heb.

Het nadeel van internet is dat je alleen maar stukken leest, zonder de persoon te zien. Sommige dingen kunnen heel anders overkomen dan de bedoeling is of was.

Ik heb ook ooit geld naar amerika overgemaakt en niets gezien. En hij maar smoesjes verzinnen over het postkantoor, postzegels erafgevallen enzovoort zodat ie het 3 maanden gerekt heeft.. Vervolgens geeft ie mij een positive feedback en zegt ie dat alles onderweg is... Natuurlijk nog niets gezien.. enkele maanden later. Na 3 maanden kun je geen feedback meer geven, dus ik kon hem ook geen negatieve meer geven.
Hij had overgins al meer van dezelfde soort negatieve feedback, maar daar had ik nog niet naar gekeken.. Dus pas op als je een moog modular service manual voor $7,98 kunt kopen. Je staat versteld wat de shippingkosten zijn en je krijgt nothing.. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2933240866&category=1469

Aangezien deze thread nu niet meer alleen over duitsers gaat, blijft ie geopend.

Zwarte Lijst!

Zwarte Lijst!

Is het een optie op een threadje te starten die als zwarte lijst fungeert?
Of heeft dit een iets te hoog schandpaal-gehalte?

-C-

Ik heb ooit een synth geruild met ene Fabian uit Amsterdam, hij zei dat er nog 6 maanden garantie op zijn synth zat of zo, maar ik heb de bon ervan nooit gekregen.

Had me een hoop geld kunnen kosten natuurlijk als er iets stuk gegaan zou zijn.

Origineel geplaatst door Musicmaker
maar ik heb de bon ervan nooit gekregen.

Ja ik heb ook zoiets met een synth die ik recent gekocht heb, maar ik ga dr nog achteraan.

-C-

Ja ik heb ook zoiets met een synth die ik recent gekocht heb, maar ik ga dr nog achteraan.

Succes.

Het meest vervelend vind ik eigenlijk nog dat ik um ongeveer hierdoor nooit verzekerd heb. Kan dat eigenlijk nog? Heb sinds toen het idee gehad dat ik hem zonder bon niet zou kunnen verzekeren, maar is dat eigenlijk wel zo?

Re: Zwarte Lijst!

Re: Zwarte Lijst!

Origineel geplaatst door C738
Is het een optie op een threadje te starten die als zwarte lijst fungeert?
Of heeft dit een iets te hoog schandpaal-gehalte?

-C-

ben ik geen voorstander van omdat ieder verhaal 2 kanten heeft.....

ik heb alleen maar positieve ervaring in Nederland en Belgie...Altijd goede deals..Tip:laat de mensen je bellen en met een beetje huis tuin en keuken psychologie vind je zo uit wat voor vlees je in de kuip hebt.

nou ik heb echt nog nooit ergens last mee gehad:halleluja

*klop klop klop klop* even afklopen, hihihi

maar heb toch wel spullen van ver gehaald, USA, canada, belgie, duitsland.
heb zeker wel eens een deal afgeketst om dat het gewoon niet lekker voelde en dan moet je gewoon je gevoel vertrouwen en laten gaan.

en daarbij komt nog dat als het echt dure dingen zijn, rij ik er gewoon heen. gaat natuurlijk in het gaval USA niet echt op. maar daar haal ik ook geen hele dure dingen.

mijn 1e keer met ebay is ook goed gegaan. tis wel me laatste keer geweest. maar dat is bij toeval. jammer dat ze er bij ebay al om begonnen te zeuren dat ik zo weinig gegevens had ingevuld en dus paspoort copieen enzo moest faxen... Vertrouwde dat al niet helemaal en zeker niet gedaan. Ik zit in principe illegaal op ebay. Ben er net te jong voor maar ik mail altijd de verkoper wel eerst netjes omt e vragen of ze er bezwaar tegen hebben dat ik bied en dus evt. kan winnen.

ow herinner me nog dat ik ook video had gekocht op ebay 8o) begin van de band was beetje haperig en slecht maar de rest was perfect :) en ach tja voor 2 euro zeker niets te klagen ;)

Vraagje???

Zou het redelijk zijn,om iemand te vragen een copy van zijn paspoort toe te sturen via mail bijv.? Als je voor een redelijk groot bedrag een aankoop doet ,particulier . En hij vraagt je het hele bedrag eerst op te sturen.(toevallig is dit in Duitsland)

Zou jij het doen als verkoper,een kopie van je paspoort afgeven?

Origineel geplaatst door justin
Vraagje???

Zou het redelijk zijn,om iemand te vragen een copy van zijn paspoort toe te sturen via mail bijv.? Als je voor een redelijk groot bedrag een aankoop doet ,particulier . En hij vraagt je het hele bedrag eerst op te sturen.(toevallig is dit in Duitsland)

Zou jij het doen als verkoper,een kopie van je paspoort afgeven?

Ik zou dat als verkoper niet doen. Je moet me maar vertrouwen:D

Origineel geplaatst door synthiaks

Heb jij wel een paspoort?

Origineel geplaatst door synthiaks

Daar heb je ook wel weer gelijk in. Anders moet je het gewoon niet kopen.
Ach ja..

Zal wel zien wanneer ik het thuisgestuurd krijg.

Re: Re: Opgelicht door (Duitsers).

Re: Re: Opgelicht door (Duitsers).

Origineel geplaatst door phochos
Nou, niet alleen maar Duitsland hoor, ik ben in Nederland ook twee keer goed opgelicht met aankopen!!!!!
wie heeft je die poly61 afgeleverd, waarvan al die toetsen t niet deden Phochos?

onlangs voor het eerst meegeaakt
interne scsi cd speler gekocht via marktplaats, nooit ontvangen
heel erg balen ookal was het maar 25 euro
geld overgemaakt en daarna niets meer gehoord, krijg ook geen antwoord op mijn mailtjes

ik heb wel de bankrekening van diegene dus ik denk wel dat kan achterhalen wie het is als ik me kwaad maak
eigenlijk zou ik dat wel moeten doen.

...ook uit amsterdam overigens

Origineel geplaatst door Musicmaker
Het meest vervelend vind ik eigenlijk nog dat ik um ongeveer hierdoor nooit verzekerd heb. Kan dat eigenlijk nog? Heb sinds toen het idee gehad dat ik hem zonder bon niet zou kunnen verzekeren, maar is dat eigenlijk wel zo?

Ik heb mijn spullen laten taxeren door mijn 'vaste' muziekwinkel... We hebben toen gewoon (terplekke, in de winkel) samen een lijst opgesteld wat het een en ander zou moeten gaan kosten als het gestolen zou worden... veel natte vinger werk! maar de verzekering accepteerde het, omdat het door een 'expert' was gedaan: iedereen blij! :)

Groet,
Roy

Origineel geplaatst door Lacertus
Ik heb mijn spullen laten taxeren door mijn 'vaste' muziekwinkel... We hebben toen gewoon (terplekke, in de winkel) samen een lijst opgesteld wat het een en ander zou moeten gaan kosten als het gestolen zou worden... veel natte vinger werk! maar de verzekering accepteerde het, omdat het door een 'expert' was gedaan: iedereen blij! :)

Groet,
Roy

pff als ik dat bij ons laat doen dan krijg ik veel meer terug dan het waard is ;)

Back