Creatief met oude CD's

chrisje

Soundfreak
Hey iedereen,

ik heb heeeeel veel (maar dan echt heel veel) oude CD's (brandfout, oude CD's, etc.).
Weet iemand of je hier nog iets leuks van kunt maken/doen?
Lijkt me nl. wel gaaf om een soort CD-lamp oid. te maken?

Ideeën?

Haha, ik had laatst 't zelfde, toen ik m'n kamer aan ';t opruimen was. Heb ze allemaal met de voorkant naar de muur toe op de muur gehangen, allemaal naast elkaar. Dan krijg je een soort groovy spiegel effect, ziet er wel grappig uit.

2 gaatjes tegenover elkaar vlakbij de buitenrand boren, stuk of 15 cd's met wat tussenruimte met elkaar verbinden dmv visdraad, paar van die slierten naast elkaar, et voila, klaar CD-gordijn.

Men neme een oude keukenklok....verwijder de behuizing....haal de wijzers los....verwijder de wijzerplaat....plaats op de plek van de wijzerplaat de oude cd......doe de wijzers terug op het mechanisme.....et voila, klaar CD-klok.

Men neme een oude cd...plak daar met bisonkit of zo een aantal cd's, allen met de glanzende zijde in dezelfde richting, in het rond aan vast (bloemvorm zeg maar)...eventueel op die buistenste rand weer een rand van cd's vastplakken ..... bevestig een fitting in het midden van de middelste cd (eventueel het gat ff beetje uitboren), zodanig dat de kant waar een lamp in moet aan de glanzende klant van de cd's zit.....lampje in fitting.....et voila, klaar CD-Lamp

vergeet ze niet te samplen... en anders als je nog een leuke klassieker heb... mij ermee blij maken:engel:

Origineel geplaatst door synthiaks
Je kan ze ook als onderzetters gebruiken:eureka:
Kun je wel erg veel vrienden uitnodigen! :)

Back