Access Virus of Novation Nova voor House (dance, trance, techno)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb pas een virus indigo2 gekocht en die is het beste qua geluid enz! Ben er best blij mee

een bepaalde synth aan een bepaalde muziekstroming koppelen vinnik zo eigenaardig....dat geeft me sterk het vermoeden dat het dan om preset-gebruik gaat, of het namaken van bepaalde geluidjes....... ik denk dat je bv met de k-station perfecte mooie ronde house-bassen kan maken die zo uit een juno weggelopen lijken.....etc.etc. maar ik ben ook beetje verliefd op de k-station....;)

de waldorf q is ook leuk. de andromeda ook.
een synth is geschikt om geluiden te maken,
als je per sé die geluidjes wil die je synth in een hokje kunnen plaatsen, koop dan een aan trends onderhevige rompler, of veel beter, een sampler. kost nog minder ook

Origineel geplaatst door Arveyman
HEE! Waarom wordt de nova altijd onderschat? )

...tja,

en welk ander merk heeft een GRATIS midifile OS update op internet die ervoor zorgt dat je :

4 stemmen meer hebt
9 extra filters krijgt
1 extra oscillator krijgt
vetter effecten hebt...

OS 4.0 voor de Nova is briljant!

Origineel geplaatst door DJ_C-Code
Is die 4.0 ook voor de supernova 1 ?

Hmmmm, interessante vraag.... Iemand een passend antwoord?

Origineel geplaatst door olafmol
een bepaalde synth aan een bepaalde muziekstroming koppelen vinnik zo eigenaardig....dat geeft me sterk het vermoeden dat het dan om preset-gebruik gaat, of het namaken van bepaalde geluidjes....... ik denk dat je bv met de k-station perfecte mooie ronde house-bassen kan maken die zo uit een juno weggelopen lijken.....etc.etc. maar ik ben ook beetje verliefd op de k-station....;)

Inderdaad. Een het grote verschil met een synth en een keyboard is toch nog steeds dat je met een synth geluiden kunt maken. Bijv. mijn micro-q heeft nog maar 10 van zijn presets over. En om nou zeggen dat mijn eigen klanken lijken op de presets, nou niet echt. Het is maar net wat voor klanken je zoekt, want je kunt veel kanten op. En dat geldt ook voor de Virusjes, (super)novaatjes en andere VA's. Staar je nou eens niet blind op die @#$-presets.

Nee

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back