Nou zoals jij het beschrijft is het eigenlijk helemaal niet zo toevallig.
En dan zou het best kunnen dat er veel meer kapot is dan alleen je harde schijf......
Nou zoals jij het beschrijft is het eigenlijk helemaal niet zo toevallig.
En dan zou het best kunnen dat er veel meer kapot is dan alleen je harde schijf......
Bluescreens zijn sowieso geen goede signalen. Ik vrees dat er iets mis is in je moederboard. Erg vervelend, misschien moet de computer toch naar de reparateur...
Bluescreens zijn sowieso geen goede signalen. Ik vrees dat er iets mis is in je moederboard. Erg vervelend, misschien moet de computer toch naar de reparateur...
ok het is overduidelijk dat moedernatuur je computer heeft gemold. check to we effe de bios setting en herflash die. chech met de dpc latency checker en zorg dat cpu power throttling uit staat
wie niet waagt wie niet wint zeg maar
Andere oplossing is een nieuwe HD aanschaffen (ik had een tijdje met mijn XP gehad en had op die manier opgelost maar later was de videocard ook niet meer goed) en het werd opgelost. Maar na mijn verhuizing naar de mac weet ik eerlijk gezegd niet meer of er clicks ontstaan of niet.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.