Zoltar_Basjer
Power out
Beetje alles door elkaar antwoorden ... ;-)
Zou ik idd niet kopen, onderaan gaat het over jup 6 dacht ik....
Wekt niet echt vertrouwen ...
En idd IK ben er nog altijd niet uit, wss nog niet in de volgende jaren ... Tegen dan zal het moeten ... Lol
Hier eig ook vh principe "don't fix ... ", maar goede argumenten aan beide kanten.
Nu had ik wel de indruk als ik hem stemde (303) dat enkele caps mss een beetje bol begonnen te staan ...
Indruk mss ...
En dan komt idd het preventieve luik: als ie toch open ligt ...
En liever nieuwe dan 1 die springt, of uitloopt of ...
Kwestie vd schade te beperken ...
Nu 325, ik wou ook nog eens inpikken op je draad, en zou ik beter daar ook doen. Had je concreet enkele vragen willen stellen. Bvb recording/meting voor en na gedaan?
Veel komt mi ook voort uit het feit dat er veel gezegd wordt maar weinig gemeten en aangetoond ...
Doet me denken aan de gouden kabels, dure "audio" chips, ....
Zoals we hier zeggen: er gaat veel zeggen in een zak ... :-x
Zou ik idd niet kopen, onderaan gaat het over jup 6 dacht ik....
Wekt niet echt vertrouwen ...
En idd IK ben er nog altijd niet uit, wss nog niet in de volgende jaren ... Tegen dan zal het moeten ... Lol
Hier eig ook vh principe "don't fix ... ", maar goede argumenten aan beide kanten.
Nu had ik wel de indruk als ik hem stemde (303) dat enkele caps mss een beetje bol begonnen te staan ...
Indruk mss ...
En dan komt idd het preventieve luik: als ie toch open ligt ...
En liever nieuwe dan 1 die springt, of uitloopt of ...
Kwestie vd schade te beperken ...
Nu 325, ik wou ook nog eens inpikken op je draad, en zou ik beter daar ook doen. Had je concreet enkele vragen willen stellen. Bvb recording/meting voor en na gedaan?
Veel komt mi ook voort uit het feit dat er veel gezegd wordt maar weinig gemeten en aangetoond ...
Doet me denken aan de gouden kabels, dure "audio" chips, ....
Zoals we hier zeggen: er gaat veel zeggen in een zak ... :-x