bambamstudio
Certified MoogPro
Is het mogelijk om een tweede usb poort in mijn Akai s5000 te plaatsen, en heeft iemand hier ervaring mee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik wil er dus een USB hd aanhangen, en ik weet niet of de usb poort die er nu in zit dat wel aankan....
Origineel geplaatst door faab
Ik werk zelf met een hub en dat gaat als een speer![]()
Origineel geplaatst door Blast
mmm heb al gesproken met akai met enkele weken moet ie er zijn....
Origineel geplaatst door Musiquence
Ik heb ook een IB-S56USB besteld voor m'n S5000. Ben nog altijd errug blij met die sampler (okay, pas na een jaar nadat er een fatsoenlijk OS was, maar toch!)
Moet ik verder nog iets configureren nadat dat board erin zit? Ik wil gewoon m'n cdrom speler en harddisk uit m'n pc kunnen benaderen.
En kan je ook via een USB HUB meerdere pc's benaderen? Ik bedoel... stel dat je een USB HUB hebt en daar de S5000 en twee pc's op aansluit, kun je dan vanaf de S5000 beide pc's zien?
Origineel geplaatst door Blast
mike>ja precies! heb precies hetzelfde, even wachten op de update dan maar .....

Origineel geplaatst door mikemix
Akaisys cdrom zit erbij, dus dat configureren gaat in een moeite door,
enja alles is dan ook te benaderen in jou pc.
2e vraag moet ik je schuldig blijven, (nog) geen ervaring mee....
Michael.

En kan je ook via een USB HUB meerdere pc's benaderen? Ik bedoel... stel dat je een USB HUB hebt en daar de S5000 en twee pc's op aansluit, kun je dan vanaf de S5000 beide pc's zien?