Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
meteen maar even wat jack busjes bestellen voor de pwm

Hoi.. Ik had een vraag over de ms20 mini. (weet niet of dit t goeie subforum is? Maar denk ik wel met mensen die de mini van binnen al kennen)
De vraag is over het "noise" gedrag van deze, ik heb zelf (denk ik) een van de eerste batches die in Holland aankwam, maar t lijkt wat erger te worden met de noise die die produceerd,, alsof die iedere keer bij opstarten langer nodig heeft om warm te worden ofzo.. Ongeacht standen filter/mixer spuugd die het er door, met name in de staart van de noot (een noise release gooit ie er achteraan en behoorlijk luid)
Tevens als ik de aansturende sequencer heb gestopt (aansturing via midi) en heb een +-10sec nodig om andere dingen in te stellen, dan weer de sequencer aanslinger, de allereerste noot die er dan uitkomt lijkt de attack wel op 50% te staan, de eerste noot klapt dus niet binnen maar komt relaxed op, doe ik een vlugge start/stop op de sequencer dan doet dit zich niet voor.
De tweede noot daarop is dan weer volgens instellingen... Attack op 0 (in dit geval)
Ik lees wel veel op fora dat de noise wel bekend is,, maar heb nog nergens iets kunnen lezen over reparaties of mods?
Wel bedankt alvast mocht iemand hier iets van weten.
Mvg
Danny
@ bikkel, ik snap wat je bedoelt, en ik stuur hem aan vanuit een mpc60,,
Wat ik wellicht er ook even bij had moeten zeggen, is dat die eerste noot dezelfde reactie vertoond als je gewoon het toetsenbordje gebruikt.
Gekke onverklaarbare patches heb ik der nog niet mee gemaakt,, wel wat heldere boekjes voorbeelden, en via de voorzijde mee laten synchroniseren ook niet, omdat ik die converter er niet voor heb, maar de noot aan/uit krijgt die dan via midi
Mvg
Bedankt nog PWM voor de busjes!