Lay me down - Lekker rommeltje

DjGo

I point mics
https://soundcloud.com/diegovanuden/lay-down

Be gentle, ik heb sinds een week of twee Reason... ben gewoon aan 't klooien.

ik vind het wel lekker zeker als je bedenkt dat je pas 2 weken aan het klooijen bent:-)

klooien is het, niet meer niet minder.. weet wel ongeveer hoe eea werkt hoor.. haha.. ik ben deze track nog een beetje aan t oppompen... kijken of het beter wordt..

Begint goed met die freaky sounds. Geinige editjes etc. De mix is het nog niet helemaal, om het netjes te zeggen: er ontbreekt vooral een kick met laag en de bas is veel te zacht. Eigenlijk staat vooral die glitchy zooi te hard t.o.v. de rest.

Begint goed met die freaky sounds. Geinige editjes etc. De mix is het nog niet helemaal, om het netjes te zeggen: er ontbreekt vooral een kick met laag en de bas is veel te zacht. Eigenlijk staat vooral die glitchy zooi te hard t.o.v. de rest.

thx. Ja, die glitchy zooi heb ik al een beetje getemd... het glitcht overigens door de hele track heen door meerdere lagen,.. ik neem aan dat jij de glitchy "voices' bedoelt..

Ik zal es kritisch luisteren naar de bas... t is een vreemde sound.. En ik mis de kick niet zo heel erg, hij 'zuigt' en dat is een keuze geweest. Vind m er wel genoeg in zitten..

De bas is voornamelijk sub, heb er een 'baslaag' aan toegevoegd.. trekt het wel een beetje omhoog naar tonaliteit.. Ook een kik-layer toegevoegd.. Thx voor de tip Stupide!

Back