Ga zo weg!muziek winkels in zwolle,apeldoorn

justin

Shauna
Weet iemand mischien ook muziekwinkel in Apeldoon en Zwolle los van Feedback?Ze hebben nooit wat op voorraad he.:z

In apeldoorn heb je naast Feedback niet zoveel grote muziekzaken... Er is nog Euromusic, maar daar ga je niet vinden wat je zoekt.. da's meer voor de Roland en Yamaha keyboards.. Zelfde geld voor Verhoog muziek (is pianowinkel die er wat keyboards en gitaren bijheeft.. hebben in de kelder nog wel orgels enzo (hammond?). Verder denk ik dat je voor synths in apeldoorn niet veel verder dan Feedback gaat komen... SucceS!

In Zwolle zit Big One Music. http://www.bigone.nl/ Is (was? ben er 15 jaar geleden een paar keer geweest) een ruim opgezette zaak - zeker als je Amsterdamse muziekwinkels gewend bent waar alles op elkaar gestapeld staat in veel te kleine panden.

Tjsa Big One was vroeger voor mij het mekka qua muziek.
Todat ik daar synths wilde inruilen voor een nieuwe. Natuurlijk is inruilen bij winkels altijd pijn lijden maar in dit geval wel heel erg veel pijn. (de deal ging dus ook niet door)

Trouwens als ik daar op de occasionslijst kijk dan zie ik dat ze qua prijzen niet echt goedkoop zijn. En dan er nog bij durven zetten dat er 3 maand garantie opzit terwijl er wettelijk (eu wet) 1 jaar garantie op gegeven moet worden.

Nou ja hun website is echt om te huilen zo slecht, maar het is een redelijk grote winkel. Maar ik denk een gemiddelde winkel die leeft van het bruiloften en partijen/coverbandjes kopende publiek.

Maar ze geven wel congales !!!! Big One Congales :dubbel:

Eigenlijk zou ik best wel les willen krijgen van Mark van Feedback :biertje: :biertje:

Los van Feedback Apeldoorn vind ik het wel bedroevend wat er op dit moment op voorraad staat in de muziekwinkels in Nederland. De enige posititeve ervaring heb ik juist met Feedback Rotterdam, maar ja dat is bij mij om de hoek.

En weer een fysieke muziekwinkel die het loodje legt. Gisteren stond ik voor de dichte deuren van Big One in Zwolle en hij blijkt sinds begin november dicht te zijn. De website doet ook weinig meer.

Back