Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je kick laat de speakers niet echt bewegen....

Je hebt m.i. nog wat verbeteringen te doen met voor mij als meest storende je break rond 38-41 sec.
Walking Dead is altijd vet om te gebruiken ;-)

klinkt al erg goed !![]()

Best wel grappig als ik 'm vergelijk met de jouwe ( je tekno track )
Kick? Eerder een basslijn roflol
Maak 'ns een rammende kick dat in de buurt komt van de mijne,.. kzou ten stelligste verbaasd zijn![]()
Je vraagt toch naar comments? Of mogen die alleen positief zijn ofzo? Ben heb overigens ook met Bruce eens. Track heeft potentie maar je kick heeft geen punch en er staat een hele nasty limiter over de master waardoor vocals en sounds veel te hard terugkomen als de kick stopt. Beschouw dit gewoon als punten ter verbetering, dat is toch juist de reden dat je kritiek wil als je een track hebt geplaatst?
Succes ermee en hopelijk heb je er wat aan Kerel, ga jij je mond eens spoelenJe vraagt toch naar comments? Of mogen die alleen positief zijn ofzo? Ben heb overigens ook met Bruce eens. Track heeft potentie maar je kick heeft geen punch en er staat een hele nasty limiter over de master waardoor vocals en sounds veel te hard terugkomen als de kick stopt. Beschouw dit gewoon als punten ter verbetering, dat is toch juist de reden dat je kritiek wil als je een track hebt geplaatst?
Succes ermee en hopelijk heb je er wat aan
![]()

Kick klinkt overdistorted. Inderdaad erg weinig punch, idee is leuk verder hoor.
'T klinkt een beetje alsof de master te veel clipt.

Een bruine tong is niet aan mij besteed makker
imo 'n heel objectieve vergelijking met brz's 'kick' zelfs vr techno weinig beduidend
Dat verschil in volume is in 5' opgelost denk dat je dat ook wel beseft eh Razor
Heb graag commentaar begrijp me niet verkeerd naar mijn gevoel dreunt 'm lekker en na de vergelijking kon ik het niet laten. Brz produceert al lang is mss n goeie maat v je en maakt int algemeen goeie sounds maar zn kicks zijn niet te vergelijken,.. Punt.

Echt, het moet je trommelvliezen met veel bravoure laten resoneren en dat mis ik nog.
dan maar en we zien de volgende versie wel weer verschijnen 
....verder omschrijft hij zijn kritiek niet echt goed maar hij heeft wel gelijk je kick mist wat in het laag en er zit niet zoveel punch in...dat geeft ook verders niet maar ik zou het wel meenemen als verbeter punt