Vrouwen....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vrouwen zoals deze heb je ook, maar dan moet je naar de stad trekken en veel rondfietsen bij de verschillende academies. :D

Ik schat wel in dat de houdbaarheid van deze discussie niet zo heel groot is..

Kan me echt niet boeien wat de vrouwen ervan vinden, doe waar je lol aan hebt!
Ik krijg helaas meestal alleen maar commentaar van mannen. De dames hebben vaak iets van "agossie hoe kan ik hier nou het beste op reageren"... En ik wil ze juist imponeren... :-S

Ik krijg helaas meestal alleen maar commentaar van mannen. Vrouwen hebben vaak iets van "agossie hoe kan ik hier nou het beste op reageren"... En ik wil ze juist imponeren... :-S

hahaha, koop veel synths die er duur uitzien, dan denken ze dat je veel geld hebt. :D

Als je ze wil imponeren dan moet je wel iets inzetten wat kans van slagen heeft.

Ik krijg helaas meestal alleen maar commentaar van mannen. De dames hebben vaak iets van "agossie hoe kan ik hier nou het beste op reageren"... En ik wil ze juist imponeren... :-S

Maar als je specifiek op SF doelt heb je inderdaad weinig keuze, mannen gaan beantwoorden. En als je het over je vriendinnenkring in de wijk hebt die zijn ze helemaal niet bezig. Daarom, laat je baard groeien, koop en gitaar en leer hoe je de snaren moet gebruiken, en vergeet nooit dat vrouwen en zeker hier in Nederland niet zomaar "geïmponeerd" willen wezen.

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
En dat was een prachtig laatste slotakkoord van Pablo en Demian. Doe er uw voordeel mee 8)

Niet verwachten dat een vrouw jou moet bewonderen om wat jij kan, je trekt daar alleen verkeerde types mee aan als je dat nastreeft. Gewoon jezelf zijn en contact maken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back