Vrouwen....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Hoe doe je dat nou, de dames interesseren voor je muziek..

Ik word weleens jaloers erop wat sommigen met hun honderden groupies uitfeesten... ;-S

Kweenie. Die van mij vind het wel gaaf wat ik doen. Zal ook wel een hardware ding zijn, als ik achter de laptop zit vind ze het stom, wat er ook uit komt.

Hoe doe je dat nou, de dames interesseren voor je muziek..

Ik word weleens jaloers erop wat sommigen met hun honderden groupies uitfeesten... ;-S

1) Zij vinden "wimps on synths" niets aan. Dus

2) Gitaar kopen en

3) Ed Sheeran proberen na te doen.

:smeris:

(daarom: zie signature, misschien word je populairder)

Pablo geeft in zijn tweede optie het enige juiste antwoord:

Gitaar kopen.

...of zingen, of gewoon allebei. Drummers willen ook nog wel eens scoren, in tegenstelling tot mensen met een drumcomputer. Het heeft alleen allemaal niet zo veel met muziek te maken ben ik bang. Of nou ja, misschien toch een beetje :)

...of zingen, of gewoon allebei. Drummers willen ook nog wel eens scoren, in tegenstelling tot mensen met een drumcomputer. Het heeft alleen allemaal niet zo veel met muziek te maken ben ik bang. Of nou ja, misschien toch een beetje :)

Ja en de zang moet niet te donker zijn als het ware; jongens die een beetje hoogjes met creaking effectjes en breaks kunnen doen (niks mis mee hoor!) ontvangen vrouwen zonder te veel gezeur, maakt niet uit of die homo of hetero zijn.

Gitaar en zang, ja... :okdan:

nee alleen gitaar natuurlijk
als je nou een dikke gitaar en amp hebt (lees minimaal 6 buizen)
wat moet je dan nog met die vrouwen?

Tja, tenzij je succes hebt alla Depeche Mode dan zul je in hun ogen altijd een synthnerd zijn ipv een sexy rockster. Tis niet dat je op een jonge Eddie Van Halen lijkt met een keytar.. De truc is! De muziek die zij goed vindt zelf maken. Als zij van rock houdt, dan ben je een dikke nerd. Als zij van minimal wave houdt, of albums heeft van The Human League, dan is ze verkocht als je zelf dat soort muziek wil maken. Simpel!

Nerd factor x 100 op een laptop itt een oud stuk scheurend ijzer waar ze geil van word en dat ook past bij haar retro meubilair. Tmoet stoer klinken en stoer uitzien, ze snapt er toch geen hol van als je het begint uit te leggen.

Lekker beeld van vrouwen heb je dan........zucht :bats:

Ik heb het over 20-jarige studentes.

Ik laat vrouwen overigens nooit mijn muziek horen maar ik wil wel lekker voor ze koken.

wie denkt er nou aan vrouwen als je net ff lekker gitaar zit te pielen?....:D

:koffie:

Je Pielt aan de verkeerde dingen JEROEN.
Moeilijke keus (pielen aan vrouwen of aan je gear), doe allebei even graag.
Maar zou ik toch een keus moeten maken dan Piel ik liever aan vrouwen :D

Nou... wimps on synths hebben nog kansen bij vrouwen hoor... wel boven de 50 :okdan:

Maar snaren zijn inderdaad makkelijker

Ik ratel ook maar he. Kan me echt niet boeien wat de vrouwen ervan vinden, doe waar je lol aan hebt! Die absurde open minded chick die smaak heeft zal jou wel vinden.

Als je met het idee begint vrouwen te scoren door met synths te gaan kutten, dan ben je fout bezig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back