WAREHOUSEGROOVE
Paprika expert level 10
Paypal is NIET veilig en wordt daarom ook vaak gebruikt voor scams
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en het is algemeen bekend dat dat de plek op het schiereiland is waar je de beste en grootste en mooiste en duurste en... tweedehandse synths kunt shoppenIP track.....United Arab Emirates...........
ze weten daar trouwens wel raad met oplichters, dus gek dat hij/zij vanuit daar opereertDie idioten hebben ooit mijn geld vastgehouden voor 4 maanden aan een stuk (dit ging er nog es 4 duren). Een bedrag van over de 1000 euro is dus automatisch verdacht volgens hun.. Na veel DOORbellen, want ze wimpelen je snel af, heb ik met de directeur van de afdeling kunnen spreken, hebben ze gelijk de blokkering opgeheven. De reden waarom dat ze zo'n random blokkering doen is om natuurlijk geld van je te trekken, op het bedrag dat ze van je vastzetten. Vervelend rotsysteem overigens. Je stort je geld, en dan duurt dat twee dagen voordat het verschijnt op je Paypal-rekening. Waarom denk je? Ja precies. Of je wilt een paar schoenen kopen ofzo, je klikt Paypal, je word doorverwezen. En dan kan je enkel en alleen met je creditcard betalen. Wat niet al te veel mensen hebben, zoals ik. Ik moest die boel daar runnen, was alles opgelost. BetaalVRIENDJE?
Ik vraag me af hoeveel mensen er wel zijn ingetrapt en deze knurft geld hebben gestuurd...iemand?