Waarom Reason zuigt:

Origineel geplaatst door olafmol
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MENSEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! de vrijdagmiddag is weer begonnen! ;)

ohja...voor de trenzerts onder ons: in reason2 zit in de malstrom-module een soort supersaw sound..... niet doorvertellen he! ;)

-lol- :D

Origineel geplaatst door Shivah
in reason 3 komt een auto arrange addon las ik net

in reason 4 komt een auto componeer functie.
je hoeft alleen nog maar te selecteren wat voor type track je wil maken (hit,charts,none)

Re: Re: Re: soft-hard

Re: Re: Re: soft-hard

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Sex met een dame met een heel mooi hoofd, voelt op een of andere manier toch lekkerder dan sex met een dame met een heel lelijk hoofd, terwijl het precies hetzelfde resultaat oplevert, namelijk sex..
Ik prefereer ook sex met een dame met een mooi hoofd boven sex met een dame met een lelijk hoofd... Terwijl er echt geen verschil is.. Het 'werkt' gewoon lekkerder.. Toch?

HAHAHA :D LOL.... Damn hoe moet ik VSTi's aangestuurd via een hardewaren-Knoppen-MIDI-interface dan zien? Toch niet als een omgebouwde (fake) vrouw??????? Toch??????????!?!??!?!

Origineel geplaatst door Roel
in reason 4 komt een auto componeer functie.
je hoeft alleen nog maar te selecteren wat voor type track je wil maken (hit,charts,none)

Ja en bij deze overgang wordt Propellerheads ook overgekocht door Emagics!! (Oh het is al 1 april geweest ofniet :))

Origineel geplaatst door DraZziC
Alle mensen die zeggen dat reason waardeloos is, zijn gewoon zo slecht dat ze er niks moois uit kunnen halen ze denken dat het duurste van het duurste nodig is om iets moois te maken maar dat is niet zo je moet je spul begrijpen van binnen en van buiten!! maar dat kunnen ze niet en zeggen ze dat het een slecht programma is maar ze zijn gewoon zo slecht en lui om het te begrijpen.

met reason zijn echt wel betere nummers gemaakt dan door sommige van juullie met duur spul.

Tja met een Amiga 500 zijn mooiere tracks gemaakt dan ik ooit heb gemaakt zelfs. Dus ik raad je aan je veel te dure PC te verkopen en voor een habbekrats zo'n Amiga te gaan kopen. Je kunt er zelfs mee internetten, dus wat wil je nog meer....

Origineel geplaatst door Almeros
Hmmm...mixdown to wav...burn op CD? Denk het niet :)

voordat je een mixdown doet zit je toch echt over je geluidskaart te luisteren....dat kan nogal veel invloed hebben op hoe je (af)mixed..hoeft natuurlijk niet...

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
voordat je een mixdown doet zit je toch echt over je geluidskaart te luisteren....dat kan nogal veel invloed hebben op hoe je (af)mixed..hoeft natuurlijk niet...

Olaf

Daar heb je wel weer gelijk in natuurlijk... Ookal krijg je (ja sorry) tegenwoordig toch met een SB al kwaliteit convertors genoeg die iig gelijkwaardig zijn aan die van goede CD spelers denk ik. Nahja...kunnen we lekker over wellus-nietussen.. terwijl het niet boeit natuurlijk...

Origineel geplaatst door bikkel
Tja met een Amiga 500 zijn mooiere tracks gemaakt dan ik ooit heb gemaakt zelfs. Dus ik raad je aan je veel te dure PC te verkopen en voor een habbekrats zo'n Amiga te gaan kopen. Je kunt er zelfs mee internetten, dus wat wil je nog meer....

.. Om het nog mooier te maken, ga naar een Amiga download site, download de emulator, en een tracker etc, en ga aan de slag!:okdan: :okdan: dan hoeft de PC niet weg.

ik heb ff gekeken, de nieuwste idd. en op een zekere site heb ik de beste amiga trackers gezien, public domain.

Attachments

• winuae,screenshot1,1.jpg
    winuae,screenshot1,1.jpg
    51,5 KB · Bekeken: 135
Auto componeer functie.. ME REET! als je geen talent heb of niet wil proberen of leren, tsja....... laat ik me maar weder inhouden.
Reason is toch inferieur, iemand die serieus Reaktor of Pro53 etc. probeert weet wel beter. Waarmee ik niet wil zeggen dat met REason geen leuke tracks zijn te maken. Want met een gootsteen zijn ook leuke nr.s te maken.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Want met een gootsteen zijn ook leuke nr.s te maken.

Ja joh! Laat eens horen dan. ;)

Weer zo'n lekkere hit van granieten Anita. :D

"Jouw tranen doen me pijn! Kan iemand die kraan even dichtdraaien?"

Enne, vroegah was Atari vet beter dan die lamme Amiga's. :duivels:

Origineel geplaatst door Roel
ik hoorde laatst dat tiesto een nummer dat met reason is gemaakt in miami draaide.. :)

**hmm hoor ik nu ineens een stormloop op reasonpakketten?? :P**

Klopt Fictivision vs C-quence - Symbols
En dan kunnen jullie nog wel zeggen dat Reason frut is maar maak maar eens zo'n nummer met de spullen die jullie hebben :) wordt nog moeilijk denk ik want het is een top nummer zoals alle nummers/remixen van Bart van Wissen (=Fictivision) & C-quence

Laatst gewijzigd:
Ik weet hoe het komt dat mensen redelijk goede tracks uit reason halen ,simpelweg omdat alles opelkaar afgestemd is. Zo heb je meer problemen wanneer je verschillende randapparaten zou gebruiken,omdat alles een verschillende klank etc. heeft.Het is dan ook vaak moeilijk om deze apparaten met elkaar goed samen te laten werken.In reason l is alles opelkaar afgestemd en vrijwel makkelijk te mixen qua klank etc..,en dan klinkt het ook veel strakker en gladder. Elk geluid past in zekere mate wel in je mix. ;)

Origineel geplaatst door justin
Ik weet hoe het komt dat mensen redelijk goede tracks uit reason halen ,simpelweg omdat alles opelkaar afgestemd is. Zo heb je meer problemen wanneer je verschillende randapparaten zou gebruiken,omdat alles een verschillende klank etc. heeft.Het is dan ook vaak moeilijk om deze apparaten met elkaar goed samen te laten werken.In reason l is alles opelkaar afgestemd en vrijwel makkelijk te mixen qua klank etc..,en dan klinkt het ook veel strakker en gladder. Elk geluid past in zekere mate wel in je mix. ;)

Ik weet niet of dat helemaal klopt wat je zegt maar ja ik weet het ook niet precies. Ik heb btw ook al een release gehad met een track gemaakt met Reason en er zit er misschien nog 1 aan te komen. Ik vind het gewoon dat mensen zijn eigen keuze's moeten maken welk programma ze gebruiken en om te zeggen dat Reason zuigt omdat ie er zelf niks moois mee kan maken vind ik gewoon dom, dan zuig je gewoon zelf omdat je het programma niet eens goed genoeg kan begrijpen om er iets moois uit te halen.

Origineel geplaatst door DraZziC
Klopt Fictivision vs C-quence - Symbols
En dan kunnen jullie nog wel zeggen dat Reason frut is maar maak maar eens zo'n nummer met de spullen die jullie hebben :) wordt nog moeilijk denk ik want het is een top nummer zoals alle nummers/remixen van Bart van Wissen (=Fictivision) & C-quence

Blijkbaar moet dat een topnummer zijn,ben benieuwd. Heb hem helaas niet hellemaal gehoord. Maar een klein stukje en op dat moment was het niet wat ik had verwacht. Maar mijn menig kan veranderen als ik hem hellemaal hoor.

Back