Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zie slipperman's Mellorack... dus't mot kunneOrigineel geplaatst door Niels
Is het mogelijk om met synthedit samplebased dingen te maken ?
bedoel je LA synthese...!?Origineel geplaatst door Niels
(btw hoe heet nou die synthesevorm die is gebaseerd op het stapelen van klanken ? Ik ben het even kwijt)

Origineel geplaatst door Niels
Zou trouwens een hele gave optie zijn. Reaktor instruments kunnen exporteren, zodat ze standalone kunnen draaien !

Origineel geplaatst door 6 trak
Additive...... gewoon de output van 1 osc naar de frequency in van de andere... het 'lfo' principe dus![]()
granulaire.... het moduleren van het start en eindpunt van een sample loop
Ben net even een uurtje bezig geweest met Synthedit en heb nu een ruwe,niet complete en CPU onverantwoorde versie gemaakt...
Origineel geplaatst door Waveglider
heb er een tijdje mee gespeeld en ik ben verre van een expert - wist zelf niet echt wat ik aan het doen was... maar op den duur had ik toch wat leuke geluiden - vooral lekker gemene zware bassen.
CPU viel nog redelijk mee- tot ie plots omhoog begon te gaan totat mn pc CRASH deed![]()
ik gebruikte fl studio om je ding te testen - wil wel eventuele updates testen - en als je zelf wat leuke patches kan maken voeg die dan ook toe he ;o)
Misschien is het wel leuk om een soundbank van jou dan hier te plaatsen..of eventueel een Audiodemo ik ben benieuwd
Origineel geplaatst door Pjotr G
iemand wel eens gedacht aan een resonant LP filter te zetten op een zaagtand LFO?
![]()
![]()