Lijkt me inderdaad een vette upgrade. Helaas vereist het een en ander aan soldeer- (Juno CPU eruit) en regel werk. Daar durf ik m'n handjes niet aante branden...
Is er iemand hier op het forum die deze kit zou kunnen installeren? Ik zou deze kit graag in mijn reversed keys, 6 voice clone, juno 106 geplaatst hebben.
De demo's van KIWI op Youtube zelf vind ik nogal slecht (te veel gepraat en erg slechte kwaliteit audio) en maken nu niet echt dat ik dit zou overwegen (technische details zeggen mij eigenlijk te weinig over het resultaat).
Gelukkig heeft iemand anders een betere demo geplaatst (niet echt lang en diepgaand, maar in ieder geval een betere kwaliteit audio.
Helaas moet mijn Juno eerst nog beter bij stem zijn voordat deze upgrade kan worden ingebouwd, maar ik overweeg ernstig deze upgrade in te laten bouwen.
Afgelopen dinsdag de upgrade besteld (in Engeland - Rubadub.co.uk) en vanmorgen ontvangen. Nu alleen nog wachten op de voice chips en dan laten inbouwen....
Vette features als multiple waveform lfo en multiple filters. Maar die 'moderne midi implementatie'... Ik weet niet precies of dat 400 dollar waard is.... Ben erg benieuwd naar jurgeN's resultaat!
Ik heb er wel een beetje dubbel gevoel bij. De reden dat ik m'n juno nog steeds superveel gebruik is dat het zo'n fijne hands-on synth is. Ik hoef niet eens te kijken naar de schuifjes om precies te weten hoe ik het geluid kan maken wat ik in m'n hoofd heb. Gaat dat niet een beetje verloren?
Vette features als multiple waveform lfo en multiple filters. Maar die 'moderne midi implementatie'... Ik weet niet precies of dat 400 dollar waard is.... Ben erg benieuwd naar jurgeN's resultaat!
Ik heb er wel een beetje dubbel gevoel bij. De reden dat ik m'n juno nog steeds superveel gebruik is dat het zo'n fijne hands-on synth is. Ik hoef niet eens te kijken naar de schuifjes om precies te weten hoe ik het geluid kan maken wat ik in m'n hoofd heb. Gaat dat niet een beetje verloren?
Prettige ervaringen met Rubadub.
In principe niet gratis verzenden naar NL, maar als je ze mailt (Jason) dan is het soms toch wel mogelijk (ligt een beetje aan de bestelwaarde geloof ik).
Ik wou de kiwi 3p upgrade bestellen bij Rubadub, maar zie niet waar ik een land kan selecteren onder de guest account, iemand enig idee hoe ze nu weten dat je uit Nederland komt? Want ook bij shipping info staat niets over buitenlandse verzendingen...
Ik wou de kiwi 3p upgrade bestellen bij Rubadub, maar zie niet waar ik een land kan selecteren onder de guest account, iemand enig idee hoe ze nu weten dat je uit Nederland komt? Want ook bij shipping info staat niets over buitenlandse verzendingen...
Prettige ervaringen met Rubadub.
In principe niet gratis verzenden naar NL, maar als je ze mailt (Jason) dan is het soms toch wel mogelijk (ligt een beetje aan de bestelwaarde geloof ik).
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.