Korg 700S

Status
Please reply by conversation.
nou , wie weet kom je er voor het zoekend forum lid nog een tegen binnenkort ?
hij zoekt al een tijdje

Pro-logic is nou al zo lang op zoek dat je zou kunnen zeggen dat ie het verdiend 8)

Maar ja, 800 EUR voor een werkende in heel goede staat --> ik heb er een hard hoofd in =(

Lange termijn project zeg maar ;)

Ik heb ooit iemand hier gehad die een MS20 bij de vuilnisbak had gevonden :mega:

op de rommelmarkt
maar ze vroegen er toch nog 650 gulden voor

Maar vooral over mijn opofferingsgezindheid. Al die mensen blij maken met het missende onderdeel, potmeter, componenten enz.:engel:
En zakelijk inzicht :maffia:

In belang voor de toekomst, zijn ALLE (elektronische) onderdelen nog leverbaar, al dan niet door andere fabrikanten.
Een 700S in perfecte optische staat die maar stof staat te happen en niet meer werkt heb ik ook niets aan, kan ik beter een schilderij van Rembrandt kopen niewaar :D

Pro-logic is nou al zo lang op zoek dat je zou kunnen zeggen dat ie het verdiend 8)

Maar ja, 800 EUR voor een werkende in heel goede staat --> ik heb er een hard hoofd in =(

Lange termijn project zeg maar ;)

Ik heb ooit iemand hier gehad die een MS20 bij de vuilnisbak had gevonden :mega:

Of ik het verdien is nog maar de vraag, zo'n lievertje ben ik nou ook weer nie :D
\Ebay prijzen betaal ik er zeker niet voor, anders had ik er al lang één gehad.
In het verleden heb ik te vaak de hoofdprijs betaald (Syrinx voor 3900 euro) en dat ben ik niet meer van plan, ik dacht dat 800 euro een mooie prijs is voor een 700S:eureka:

twee nieuwe zijkantjes en een condensatortje vervangen of zoiets, ziet er niet slecht uit en je komt met ca 800 euro uit
misschien iets ?
zonder houtschade vind je ze bijna nooit, zijn natuurlijk primair buhnebeestjes geweest

Die kende ik al, staat al geruime tijd te koop, maar heeft een VAAG defect.
Mark Cox heeft mij geadviseerd om die te laten staan omdat hij ook niet weet wat er precies aan scheelt en reparatiekosten aardig uit de hand kunnen lopen!

twee nieuwe zijkantjes en een condensatortje vervangen of zoiets, ziet er niet slecht uit en je komt met ca 800 euro uit
misschien iets ?
zonder houtschade vind je ze bijna nooit, zijn natuurlijk primair buhnebeestjes geweest

Niet dus!!!
Houtschade is niet zo erg, ben erg handig daar weet ik wel raad mee :engel:
Erger is als de bedrukking/lak weggesleten is en/of er sliderkapjes missen.

Bij mijn 700 is er net een gekleurd dopje uit een schakelaar gevallen, dus die kwijtraken is ook geen kunst. Ik heb het dopje nog liggen, ik zal het er bij gelegenheid eens met een drupje lijm terug in plakken. Wel zo netjes dat hij compleet blijft.

"In belang voor de toekomst, zijn ALLE (elektronische) onderdelen nog leverbaar, al dan niet door andere fabrikanten.
Een 700S in perfecte optische staat die maar stof staat te happen en niet meer werkt heb ik ook niets aan, kan ik beter een schilderij van Rembrandt kopen niewaar :D"

Hee, Pro-Logic, ik hoor graag waar alle onderdelen te koop zijn.
Het is gebleken met die twee gesloopte 700 korg's enkel en alleen al met de toetsen, sliders, knoppen enzovoorts een vermogen opbracht.
Als iets populair wordt zullen er zeker mensen zijn die het een en ander opnieuw in productie zullen nemen.

"In belang voor de toekomst, zijn ALLE (elektronische) onderdelen nog leverbaar, al dan niet door andere fabrikanten!
:D"

Hee, Pro-Logic, ik hoor graag waar alle onderdelen te koop zijn.
Het is gebleken met die twee gesloopte 700 korg's enkel en alleen al met de toetsen, sliders, knoppen enzovoorts een vermogen opbracht.
Als iets populair wordt zullen er zeker mensen zijn die het een en ander opnieuw in productie zullen nemen.

Mijn zin heb je verkeert geïnterpreteerd, was wel een ! vergeten
Dus het was meer een vraag van|: zijn alle onderdelen (en dan bedoel ik niet switches en faders maar eerder de chips en degelijke :eureka:

Staat er eentje op Marktplaats sinds vandaag: http://link.marktplaats.nl/m833007520

Dat is degene die in dit draadje al uitgebreid besproken is.

I.d.d.
Je maakt me blij met een dood vogeltje.
De eigenaar van die op MP had ik al benadert, ik heb hem voorgesteld om hem voor 800 euro te kopen, maar dan moest hij hem eerst laten maken.
Kreeg ik als antwoord terug waar ik mij wel niet druk om maakte.
Doe ik dat dan :?

Had nog niet alle berichten van het topic gelezen en iets te snel gereageerd.

Het ligt er ook maar aan of het mankementje met de sustain eenvoudig te verhelpen valt.

Status
Please reply by conversation.
Back