DigiLoog
Ouwe rot
Nog steeds op zoek, heb voor een mooie max. 800 euro over!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maar vooral over mijn opofferingsgezindheid. Al die mensen blij maken met het missende onderdeel, potmeter, componenten enz.
En zakelijk inzicht![]()

Pro-logic is nou al zo lang op zoek dat je zou kunnen zeggen dat ie het verdiend
Maar ja, 800 EUR voor een werkende in heel goede staat --> ik heb er een hard hoofd in
Lange termijn project zeg maar
Ik heb ooit iemand hier gehad die een MS20 bij de vuilnisbak had gevonden![]()

twee nieuwe zijkantjes en een condensatortje vervangen of zoiets, ziet er niet slecht uit en je komt met ca 800 euro uit
misschien iets ?
zonder houtschade vind je ze bijna nooit, zijn natuurlijk primair buhnebeestjes geweest

""In belang voor de toekomst, zijn ALLE (elektronische) onderdelen nog leverbaar, al dan niet door andere fabrikanten!
"
Hee, Pro-Logic, ik hoor graag waar alle onderdelen te koop zijn.
Het is gebleken met die twee gesloopte 700 korg's enkel en alleen al met de toetsen, sliders, knoppen enzovoorts een vermogen opbracht.
Als iets populair wordt zullen er zeker mensen zijn die het een en ander opnieuw in productie zullen nemen.

Staat er eentje op Marktplaats sinds vandaag: http://link.marktplaats.nl/m833007520
Dat is degene die in dit draadje al uitgebreid besproken is.