Korg 700S

Status
Please reply by conversation.
dan zou ik dus echt voor een 800dv gaan, wat een geld, in ponden ...

Gezocht een in zeer goede staat (100% werkend, geen slijtage sporen en geen missende fader en switch knoppen) verkerende Korg 700S.
Let op !!!
BEN ALLEEN OP ZOEK NAAR DE S VERSIE, DIE MET 2 OSC.
Prijs komen we wel uit.
Als hij niet aan de gestelde eisen voldoet is het onzinnig om te reageren :eureka:

Tja goedkoop is die niet, maar TS heeft ook hoge eisen. Daar betaal je nu eenmaal voor. En ik kan dat best begrijpen als je wel vintasge wilt maar geen stinkende gecorredeerde machine met wiebelknoppen wilt. Dat kost een paar centen

Ik heb altijd al meer voor synths betaald dan de reguliere prijzen en daar maar IK nooit een probleem van, echter ik koop nooit op afstand en vooruit betalen en laten opsturen doe ik al helemaal niet aan!
Dat betekend dat ik hem persoonlijk moet gaan ophalen (wat ik altijd heb gedaan, zelfs voor mijn ex Roland SH-5 ben ik helemaal naar Hongarije gereden) en daardoor wordt hij echt veel te prijzig.
Dat heb ik er niet voor over, 700 euro maximaal en dan wel MINT en 100^werkend.
Toch bedankt voor de tips guys :halleluja

Naar Engeland gaat ie niet denk ik

Naar Engeland gaat ie niet denk ik

Dat klopt helemaal, ooit speciaal en alleen naar Londen gegaan om een OSCar te kopen.
De koper had mij foto's laten zien en hij zag er mooi uit en werkte 100%, aangekomen bleek het tegendeel waar te zijn, er was een toets gebroken en het filter werkte niet naar behoren.
Wat bleek, hij had een studio in Italië waar de OSCar toen de foto's gemaakt werden nog stond, tijdens het transport in het vliegtuig is de toets gebroken, of het manko aan het filter toen ook al was kan ik niet vertellen.
Koper ging ervan uit dat ik hem toch wel zou kopen, niet dus, 200 euro aan reiskosten zo in de prullenbak.
Dat dus geen tweede X :eureka:
Dankzij Wiseguy toen toch nog aan een OSCar gekomen en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor :halleluja

Ik had je mail wel gelezen Arjen, maar de 700S was al weer verwijderd van MP.
Toch mijn dank :halleluja dat je er me opmerkzaam op maakte.

ik zou ook wel een 700s willen, maar 700 euries of meer....nou nee
en de 800DV van Sunny heb ik mogen proberen bij de meting in September
wat een fraaie bak! vond ik van alle aanwezige toch wel de leukste
en ja leuker dan de Voyager call me crazy....

maar ook daarvoor geldt dat ik ca 1400 wel te veel vind.

maar blijf hopen

Nou, ik vind dat de 800DV door zijn unieke klank en mogelijkheden best wel op dezelfde hoogte als een Minimoog gezet mag worden (meer nog, hij staat hier op dezelfde hoogte :D) en ze zijn erg zeldzaam, dus valt 1400 eigenlijk nog goed mee.

Nou, ik vind dat de 800DV door zijn unieke klank en mogelijkheden best wel op dezelfde hoogte als een Minimoog gezet mag worden (meer nog, hij staat hier op dezelfde hoogte :D) en ze zijn erg zeldzaam, dus valt 1400 eigenlijk nog goed mee.

vind ik ook:okdan:

hoj klinkt super vet met z'n 2 oscilatoren en de twee extra, uitgebreider dan normaal, subosciltoren ( zaagtanden en met 5 voetmaten)
ook de filters klinken prima, sweeps vol van klank ect
programmermogelijkheden lijken beperkt maar de verschillende keuzemogelijkheden zijngoed gekozen , allemaal prima bruikbaar, en in combinatie met de schuiven loop je niet snel tegen beperkingen aan die een minimoog wel zou kunnen
ik heb ook 2 maal een 700s gehad, basisklank is vergelijkbaar goed, looks vond ik altijd prachtig, maar die vond ikwel te beperkt qua mogelijkheden. en als het prijsverschil erg klein wordt...

Status
Please reply by conversation.
Back