NAMM 2014 Speculaties?

bazzie

No pain no gain
Van 23 tot 26 januari is het weer zover. Kunnen we uberhaupt nog iets verwachten na al die synths die gereleased zijn dit jaar? Ik hoop alvast stiekem op een Sub Phatty Rack. Benieuwd naar wat jullie er van denken!

Ik hoop ook dat Roland eindelijk eens meegaat in de analoge hype en komt met een synth a la de echte Jupiter 8 of de Juno's.. Maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren voorlopig.

Verder iets analoog polyfoons van Korg zou leuk zijn!

-Een keyboardversie van de Waldorf Pulse 2.

-Nord Modular G3.

-Opvolger van de V-Synth.

En als Roland dan met een analoog komt, zal men weer moeilijk doen dat het zo duur is....

Ik hoop op een herintroductie van het concept Soniccore/Creamware ASB en dan nu zonder bugs enzo.

Mooie multitouch displays die je in je tafel kan hangen. Dat lijkt me wel erg strak

Sommigen hopen op een polyfone Moog. Bedenk eens even wat dat moet kosten...Daar zullen in de winkel niet meer veel gegadigden voor zijn.

idd wat moest die 4 voice discrete Oberheim ook alweer kosten? 4000 ballen.

EDIT 5500 zie ik zelfs bij Schneiders

Hopelijk een boel dure meuk die ik niet wil. 2013 was vreselijk wat GAS betreft. Niet voor herhaling vatbaar!

Moogs met gouden knoppen en zo :-D:mega:

De MFB Dominion 1 zal onderhand toch wel productierijp zijn denk ik?

MFB-Dominion1-01.jpg

iets analoogs,maar niet in smd gebouwd,anders klinkt het slecht IN VERGELIJKING met NIET-smd toestellen.

Back