NAMM 2014 Speculaties?

een analoge goed klinkende gaia sh-o1 zou wel erg heel top zijn,monofoon dan om niet te overdrijven

de numark, andromeda a7

de echt analoge roland sh6

de molypolymoog

de korg mini ms50 eurorack

yamaha ds80

Ik hoop op een toetsen/workstationversie van de Roland Integra-7 en eventueel een goedkopere Integra-3 (bijvoorbeeld zonder surround, een kleiner display en wat minder uitgangen).

Van Yamaha zou ik wel een MoXF-Rack willen en van Korg een Krome-Rack.

Ik denk dat een analoge Roland synth eerder door Arturia gemaakt gaat worden, dan door Roland zelf.
Roland zal eerder zijn SuperNatural modelling tot in de perfectie blijven bijschaven, totdat het verschil tussen modelling en analoog miniem wordt.

volgens roland dan he ;)

Ik verwacht een minor OS update voor de Sequential Circuits Six-Trak.

volgens roland dan he ;)

Maar natuurlijk :D

Ik vind ook dat Roland dat moet blijven doen. De JP80 en de Integra-7 maken al veel mogelijk, ook wat klassieke Roland synthklanken betreft. Het verschil met de echte Roland klassiekers zit hem nog in de kleine details, zoals de Juno-chorus. Maar dat moet fijn te slijpen zijn. Er zijn al overtuigende software-imitaties van de Juno-chorus. Nu alleen nog in een synth inbouwen en de oscillators 30 jaar ouder laten klinken...

Er zijn al overtuigende software-imitaties van de Juno-chorus.
Dan ben ik die nog niet tegengekomen.

Ik persoonlijk denk kijkende in de plastic fantastic hoek dat er een opvolger komt voor de P1 en G1 van Casio, met 128 noten poly en wie weet een 17 sporen MIDI sequencer ingebouwd.
(Ja 17 staat misschien vreemd maar dat getal gebruiken ze bij de keyboards ook.)

Back