Het einde van mijn bijdrage aan Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CME

Gedeactiveerd account
Ik wil jullie bij dezen melden dat ik het nu wel voor altijd gezien heb hier
de reden waarom?
de Vintage kartonnen doos op de marktplaats hier

Ik heb het idee dat hier misschien 10 serieuze muzikanten rondlopen waarvoor alle respect natuurlijk
de rest komt niet verder dan anderen afkraken, vrouwen beledigen en oeverloos geneuzel over vet of niet vet.
een muziek instument is een dood ding een goede muzikant KAN het tot leven wekken.

gegroet....

De toms van een TR-909 klinken bijna net zo goedkoop als die MS-20 doos! Toch geweldig als -iemand z'n doos beschikbaar stelt? Als -ie er het piepschuim nog bij heeft helemaal! Altijd handig voor de opslag. Vet hoor. Ik gooi nooit mijn dozen weg. Misschien tijd voor een enquete?

Is toch netjes van die beste man? Zijn zat mensen die graag bij hun vintage instrument een originele doos hebben, en nog gratis ook. Bij mij staat de zolder ook vol met originele dozen omdat ik het er graag bij houd.

Daarnaast, ik post hier ook niet bijzonder veel meer, druk met gezin en werk. Maar lees zo nu en dan de interessante dingen mee. Beetje zinloos om maar van synthforum weg te blijven omdat je teveel onzin leest, je hoeft het niet te lezen he!

Toen ik hier net kwam lag er voor mij een zee aan informatie aan me voeten en heb een heleboel geleerd hier, nu is het een stuk minder omdat ik het allemaal wel ken, desondanks komt er mondjesmaat nog genoeg interessante info binnen druppelen.

:?

Je moet die appelflappen nu ook niet meer eten...die zijn niet meer goed hoor :D

Bericht door een moderator:
ik heb de titel even voor je aangepast :) jammer dat je het zo ziet, wie weet tot ziens!

Originele dozen voor vintage spul geeft altijd meerwaarde aan het toestel, . aan de lijn

verder mag draad snel dicht! ;)

Doei

Ik hoop dat je elders je ding vindt. Ik vrees dat dit al een heel behoorlijk forum is, als ik zo de anderen waar ik kom, vergelijk.
Maar ach, hoe minder je online andermans onzin zit te lezen, hoe meer tijd voor je eigen muziek, toch. Succes.

Nooit geweten dat een kartonnen doos een mens zo ver zou kunnen drijven.

Wil je het mooier weten? Ik heb ooit heel wat km gereden en bovendien (een klein beetje) geld betaald voor de kartonnen doos van een oud apparaat. En die was niet eens helemaal compleet. Waarom? Omdat ik het wel leuk vind om de verpakking bij de spullen die me dierbaar zijn te hebben, en omdat ik wist dat ik enkele maanden later zou verhuizen dus het was handig.

Toen ik hier net kwam lag er voor mij een zee aan informatie aan me voeten en heb een heleboel geleerd hier, nu is het een stuk minder omdat ik het allemaal wel ken, desondanks komt er mondjesmaat nog genoeg interessante info binnen druppelen.

Zo denk ik er ook over. Het draadje met enkele specifieke Minimoog trucjes onlangs vond ik echt interessant, terwijl ik subtractieve synthese onderhand toch al heel wat jaartjes "ken".

Het ga je goed.

Tot snel maar weer!

Beter een lege doos dan helemaal geen vriendin....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back