De achterkamers van het Synthforum?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zie nu trouwens pas dat de mods mijn nieuwe persoonlijke titel die ik gisteren gemaakt had wat aangepast hebben:D
wist niet dat ze zich daar ook mee bezighielden

maar vind hem eigenlijk nog wel wat hebben op deze manier... bedankt mods!:biertje: :W

;) Sommige woorden kan je idd niet in je titel zetten; die worden geblokt/aangepast. Is al een topic over ergens in een grijs verleden.

nu ik erover nadenk begrijp ze eigenlijk ook wel hoor, waarschijnlijk willen ze vermijden dat de naam "synthforum" met verkeerde dingen geassocieerd kan worden:)

is het trouwens de bedoeling dat de titels van moderatorthreads ook langskomen in de "laatse discussies" sectie op de home pagina?

het begon me pas sinds een paar dagen op te vallen, dus ik weet niet of dit al langer het geval was:)

Bedoel je dan zoiets ??

Synth Forum Melding
Wat je hier probeert te doen, kan helaas niet. Hoogstwaarschijnlijk is dit om een van de volgende redenen:
Je probeert te reageren op een (door een moderator) gesloten thread.
Je probeert te reageren op een bericht in de Markplaats sectie. Op dit gedeelte van het forum is reageren niet mogelijk. Wil je met de plaatser van het bericht in contact komen, stuur dan een email of persoonlijk bericht.
Je gebruikers-account is nog niet geactiveerd. Na het aanmelden ontvang je een email met instructies voor het afronden van je aanmelding. De rest wijst zich vanzelf.
Je gebruikers-rechten zijn ingeperkt. In extreme gevallen kan het synthforum team besluiten je account te blokkeren. Je kunt dan geen berichten meer plaatsen.
Mocht een en ander niet duidelijk zijn, neem dan gerust even contact op met de admin van dit forum (administrator@synthforum.nl).

Valt me de laatste tijd ook veel op. Je wordt er wel nieuwsgierig van wat er "behind the closed curtains" gebeurt.

Origineel geplaatst door hermax
heej fijn, een nieuwe bezigheid op het forum: mod-spotting. :D
Oeps...... Ik zal het maar eerlijk toegeven...

Ik wil de bruine ster afschaffen en daar is matt het niet mee eens... en dus houdt ie mij in de gaten...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Oeps...... Ik zal het maar eerlijk toegeven...

Ik wil de bruine ster afschaffen en daar is matt het niet mee eens... en dus houdt ie mij in de gaten...

Een forum zonder bruine ster is geen echt forum....

Ik stel een referendum voor :D

Origineel geplaatst door mc_kwok
Een forum zonder bruine ster is geen echt forum....

Aha! Mag ik daaruit concluderen dat jij de echte betekenis van die bruine ster kent?
ik zou het graag nu eindelijk ook eens weten

Was al eerder ter sprake gekomen, een bruine ster is 17 posts, als je hem hebt met meer posts mag je wel eens wat beter je reet afvegen.

Origineel geplaatst door pocketzip
nu ik erover nadenk begrijp ze eigenlijk ook wel hoor, waarschijnlijk willen ze vermijden dat de naam "synthforum" met verkeerde dingen geassocieerd kan worden:)
dat kunnen ze toch niet voorkomen, met al die topics over hardcore :P

Gister zag ik de modthread "Hoe nu verder ?".. van yawgmoth geloof ik

spannend hoor

Origineel geplaatst door Franz.K.

spannend hoor

... watch this space! :D

Als je toch dingen aan het bespreken bent, gooi es in de groep waarom ik op de vingers getikt word omdat ik binnen de 3 day kick periode weer kickte en dr wel gasten zijn die 5 tot 10 advertenties tegelijk openzetten terwijl dr in de faq op gehamerd wordt je spullen in 1 thread te stoppen?
Voeg die verkoopthreads dan ook even samen als het hebben van overzicht in het verkoop subforum zo belangrijk is?

Ik wil meerdere spullen te koop aanbieden. Hoe moet dat?
Gebruik zoveel mogelijk één thread als je meerdere spullen te koop aanbiedt; hierdoor blijft de marktplaats overzichtelijk, en krijgen anderen ook een faire kans hun spullen zichtbaar aan de man te brengen.
De mods bepalen wat redelijk is wat betreft het aantal tegelijk openstaande threads.

Stel, je wilt nog je eerdere lijst van aangeboden spullen uitbreiden; dan doe je dit door te antwoorden op je eigen te koop topic. Houd er rekening mee dat marktplaats berichten zonder tegenbericht worden verwijderd als er artikelen in staan die reeds in andere threads worden aangeboden/gevraagd.

Updates over de betreffende artikelen (bijv. "artikel x is verkocht, y is nog beschikbaar") graag in de bestaande thread plaatsen.

voor de rest hou ik nog steeds van jullie hoor ;) en ik zal me aan die 3 day kick period houden :D which reminds me... morgen mag ik weer :D

ohja... check hier maar es op mensen die meerdere advertenties aanmaken... (afgelopen 5 dagen) en merk op dat zelfs moderator hanz zich niet aan zijn eigen gepostte richtlijnen houdt!

-C-

Origineel geplaatst door etaoin
Die ouwe houten bakken lenen zich daar natuurlijk ook veel beter voor dan dat moderne spul...
Gaat moeilijker met softsynths natuurlijk, 8o) . Of wordt het een Photoshop verbranding? Ik zie het al: softsynths met speciaal Photoshop plugin behandeld waardoor ze realtime in vlammen staan.
Al dat Arturia spul in vlammen, :engel:

Yoonchi
Ps Arturia spul is gewoon goed hoor(voordat ik een golf van kritiek krijg van wat er mis is met Arturia spul)

Origineel geplaatst door Franz.K.

spannend hoor
Volgens mij is dat sowieso de spannendste mod:
Yawgmoth Viewing Thread patat met kroketten

8~

Origineel geplaatst door C738
check hier maar es op mensen die meerdere advertenties aanmaken... (afgelopen 5 dagen) en merk op dat zelfs moderator hanz zich niet aan zijn eigen gepostte richtlijnen houdt!

-C-

... welles!

En collega Yawgmoth is de stilste van alle moderators... maar mensen met een beetje psychologische kennis weten dat je juist voor die stille figuren altijd het meest moet uitkijken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back