Thepope2
Vintage rommel rules!
Enige tijd(5 jaar
) geleden heb ik een elkatwin gekocht,
en na even kwam ik er achter dat hij noet zo tof is als de verkopen mij beloofde, hier en daar wat simpel probleem zoeken gedaan maar niets gevonden.
nu ik werkeloos ben dacht ik: No time like the present.
Het probleem
de twin heeft 2 identieke printplaten die mijns inziens voor de verwerking van de sounds zijn(zitten vol lm13700's) en de knoppen voor het selecteren zitten hier ook op.
de A kant werkt alleen niet zo tof als de B kant.
De B kant werkt prima, de A kant doet lang niet altijd mee, de A kant gaat pas mee doen als de B kant zijn symphonic ingeschakeld is.
als ik de boards van de A en B kant verwissel verandert er niets, --> dus zal het niet in deze boards zitten.
ik heb helaas geen schema's en nu even geen ideeën meer.
is er iemand die een idee heeft?
Hier een YT filmpje met een demo:
alvast bedankt
JAn
) geleden heb ik een elkatwin gekocht,en na even kwam ik er achter dat hij noet zo tof is als de verkopen mij beloofde, hier en daar wat simpel probleem zoeken gedaan maar niets gevonden.
nu ik werkeloos ben dacht ik: No time like the present.
Het probleem
de twin heeft 2 identieke printplaten die mijns inziens voor de verwerking van de sounds zijn(zitten vol lm13700's) en de knoppen voor het selecteren zitten hier ook op.
de A kant werkt alleen niet zo tof als de B kant.
De B kant werkt prima, de A kant doet lang niet altijd mee, de A kant gaat pas mee doen als de B kant zijn symphonic ingeschakeld is.
als ik de boards van de A en B kant verwissel verandert er niets, --> dus zal het niet in deze boards zitten.
ik heb helaas geen schema's en nu even geen ideeën meer.
is er iemand die een idee heeft?
Hier een YT filmpje met een demo:
alvast bedankt
JAn