belangrijke historische gebeurtenis

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
morgen is het zover, een van de belangrijkste gebeurtenissen die op muziekaal gebied in nederland ooit zal plaats vinden
jim wordt 16!
Gallery_jim_b05.jpg

hopelijk krijgt ie de baard uit de keel morgen... :kroon:

Origineel geplaatst door cyan_circle
hopelijk krijgt ie de baard uit de keel morgen...

....of op de keel..8>
hoe zou sjim eruit zien met een donkerzwarte osama-baard?:eureka: :okdan:

Ik had gehoopt dit soort ongein aan me voorbij te laten gaan.
De persoon in kwestie staat er wat mij betreft buiten maar manier waarop dit gepresenteerd wordt staat mij bijzonder tegen.

Hierbij moet ik even denken aan dat andere plaatje dat je altijd in die 'leuke' (ahem) forward-mailtjes van 10 personen tegelijk krijgt... maargoed, dit lijkt me nou niet de plek om dat neer te zetten..... dusse verlopig zal ik :bekdicht: :engel:

ja sorry maar vind dit te overdreven al die toestanden. jezus het papkindje word 16. belachelijk al dat gedoe. dat had je toch ook niet bij anderen? waarom wel bij hem dan? zo uniek istie niet. hij zingt bagger. ziet er alleen leuk uit (voor meisjes dan ik vind em niet eens knap maar goed ;) )

jaloers, slipper? :P

Nee, maar ik ben zelf (laat ik het nou netjes zeggen) niet bepaald een fan van Jim... (en NEE EDP, je kan me niet overtuigen van het tegendeel! ;))

o.k. je mag me echt nu wel dom noemen but who the fuck is jim heb wat gegogeld maar ik wordt hier niet wyzer van

idols : een nieuwe soundmix show ?

sorry maar ik kyk maar 1 keer per week naar de t.v. kom ze naam hoe dan ook veelvuldig tegen wat is hy nou een nieuwe tiener idool pop voor de kleuters alla aqau of een tweede heintje voor de oma 's

wat dpoet hy nou eingelyk ???????

ga ff op kazaa zoeken ben nu wel ngeprikkeld geraakt als ook op het forum de naam jim nu op duikt

aan de post te zien vrees ik het ergste:Z

Laat me raden.

Hij gaat z'n school niet afmaken. Hij brengt wat singeltjes op de markt die zo zo ontvangen worden. Gaat het schnabbel circuit in. Raakt in de vergetelheid bij de roddelbladen en gaat dan maar van ellende bij TMF of call TV presenteren. Raakt ook daar in de gratie en verschijnt nog een keer in de roddelbladen om z'n persoonlijk failliesement aan te kondingen.

Tijd heelt alle wonden. :D

ik denk dat ie internationaal fuore gaat maken als chocolade reep ambasadeur

zou Mars die repen in zijn strot duwen?
ik vraag me echt serieus af hoe iemand die zo jong is klinkt alsof ie door een lowpass filter is gehaald...

Origineel geplaatst door cyan_circle
zou Mars die repen in zijn strot duwen?
ik vraag me echt serieus af hoe iemand die zo jong is klinkt alsof ie door een lowpass filter is gehaald...

tjaa misschien een nederlandse milli vanilli?

jim? who the fuck is jim?

de smileys van bahamut waren inderdaad machtig :D

en dan keert de vraag terug... jim, who the tuut is jim?

peace

cloudy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back