Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door EDP
geen verkeerd wordt over 2 unliited he, das nog uit e jeugd, beetje sentiment. "Let the beat control your body,Let the beat control your body"

zijn nummers zijn wel goed (ook al heeft ie ze misschien niet allemaal zelf gemaakt)
geen verkeerd wordt over 2 unliited he, das nog uit e jeugd, beetje sentiment. "Let the beat control your body,Let the beat control your body"

) dezelfde strings etc uit zijn JP wil toveren. Net als de eurodance formule van een blonde zangeres en een rappende neger na een tijdje iedereen zijn strot uitkwam, beginnen de trance nummers ook hun originaliteit te verliezen. Wel grappig om te zien hoe hardere stijlen weer hun intrede doen. Wat ik erg knap vind aan Tiesto is dat ie toch een vrij breed scala aan herrie produceert, van licht en stijlvol tot zwaar scheurend en beukend. IK ben alleen benieuwd waar ie over 5 jaar zit. Volgens mij is ie dan OF een zwaar overwerkt wrak, of verdwijnt ie na zijn commerciele succes zogenaamd in de underground ala Paul Elstak (uche uche uche)..Toen de gabber scene op zijn hoogtepunt was in rotterdam werd ie uitgelachen om zijn muziek.
Origineel geplaatst door Blinx
Mee eens 2 unlimited rules!
Maar ff over tiesto, zijn nummers zijn wel goed (ook al heeft ie ze misschien niet allemaal zelf gemaakt). En hij heeft gewoon veel geluk gehad, en de juiste beslisingen genomen op de juiste momenten!
Origineel geplaatst door Auxillary
Maar Tiesto als 'artist' is voor mij heel duidelijk: toppie! Vergeet niet dat hij in zijn kielzog Nederland wel effe op de dance kaart heeft gezet (ok, ok, o.a. ook door Ferry, Sander en Armin!). Maar nummer 1 DJ van de wereld? Petje af! Zeker als je de Britse concurrentie achter je laat.
Eric
....Tja, de Hardcore die hij maakte onder Yves & Michael was nou ook niet echt indrukwekkend. , het hoogtepunt van de gabberscene in Rotterdam, maar pas later, toen gabber in Lutjebroek op zijn commerciele hoogtepunt was. [/B]

Origineel geplaatst door Knaller
Junkie XL = A little less inspiration
Zn 'veelbelovende' nieuwe act op pinkpop was een flop.
Als ik aan nederlandse dingen denk die echt lekker zijn kom ik uit bij een audio.nl, een goem, een clone, een viewlexx.
En niet te vergeten Vibeline Amsterdam
![]()
ja heel lekker maar die zetten niet nederland op de kaart bij het internationale groter muziekpubliek

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat we in nederland niet de echte subculturen hebben zoals in het buitenland op bepaalde gebieden (op enkele uitzonderingen na), wat je veel ziet zijn losse initiatieven verspreid door het land, die onderling nauwelijks contact hebben en vaak ook niet van elkaars bestaan afweten. Dan bedoel ik niet de meer mainstream muziek zoals hardhouse/hardstyle.. daar komen veel mensen op af die gewoon lekker willen uitgaan, dansen en plezier maken.. maar echte feestjes waar alle mensen puur voor de muziek komen (die de bindende factor vormt) kom ik helaas niet veel tegen hier (ik doel dan op minimale techno/dubhouse/dubtechno/electronix/idm achtige dingen). Als je dat vergelijkt met andere landen vind ik het hier wat magertjes. Misschien zit het gewoon niet in de aard van de hollander![]()

Haha, doet me denken aan de oude Parkzicht feestjes, vage tijden.
![]()

Origineel geplaatst door silvercloud
nou zelfs op parkzicht liepen er toen al van die puisterige pubers rond die riepen dat het veels te comercieel was
tig jaar later roepen dezelfde gasten dat parkzicht te gek was en nu alles veels te comercieel is
hoezo de geschiedenis herhaalt zich![]()
![]()
![]()