Het Grote Tiesto Topic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hij blijft actueel:

http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=muzieknieuws&sid=623

"Het hevigst verlang ik naar die ouderwetse knulligheid als ik DJ Tiësto de wereld zie veroveren. Tiësto, de leegste huls onder de DJ’s. "

"Je ziet het al aan zijn kop. Weerspiegelt het absolute niets. Zijn hele hoofd, één grote holle galmkamer vol trancebeats.."

"Lauwe Kaktrance. Muziek voor het volk. "

"Tiësto begrijpen ze wel, want Tiësto is Circus Renz met een beat er onder. Vermaak! Merchandise"

"Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement."

-----------

niet mijn mening overigens... ik vind't wel een nuchtere gast die gewoon geniet van z'n succes en leuke muziek maakt

Zit het een beetje te lezen. Ik lach me rot oop die reacties op tiesto forums e.d.
Die gast zit gewoon te fukken, lachen toch. :D

Origineel geplaatst door mindtwist
Hij blijft actueel:

"Het hevigst verlang ik naar die ouderwetse knulligheid als ik DJ Tiësto de wereld zie veroveren. Tiësto, de leegste huls onder de DJ’s. "

"Je ziet het al aan zijn kop. Weerspiegelt het absolute niets. Zijn hele hoofd, één grote holle galmkamer vol trancebeats.."

"Tiësto begrijpen ze wel, want Tiësto is Circus Renz met een beat er onder. Vermaak! Merchandise"

"Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement."

...amen...

Origineel geplaatst door mindtwist
Hij blijft actueel:

-----------

niet mijn mening overigens... ik vind't wel een nuchtere gast die gewoon geniet van z'n succes en leuke muziek maakt

WHOEHAA! Hij neemt de woorden uit mijn mond. De reacties op het Triesto forum zijn nog leuker!! Die gasten snappen er echt HELEMAAL niet van! Woorden als Ironie, Sarcasme en Cynisme kennen ze niet denk ik.

Die gast die Nico mailt en zegt "Weinig hedendaagse andere muziek die in complexiteit , melodieuze en ritmische polyphonie trance kan evenaren.". Dat is toch wel het levende bewijs dat deze Triesto lovers echt wel heel erg met hun kop in huneigen reet zitten.....

Niet om te zeuren, maar mijn naamgenoot is echt de eerste Nico die ik tegenkom die ik wel mag. Wat een heerlijk cynisch stijltje heeft die gast :okdan:

En wat legt ie ook weer heerlijk bloot wat een stumpers er rondlopen. Als je dat forumpje doorleest ook, mijn god, je zou haast aan preventief ruimen gaan denken. Als dit inderdaad zo'n beetje het Tiesto publiek is, dan kunnen we 'onze' Tijs beter als de rattenvanger van Hamelen op pad sturen om samen met het gepeupelte nooit meer terug te keren :D

O sjit, ik zit hardop te denken midden in mijn ochtendhumeur.... :duivels:

He he goed nou...

Kijk als muziekliefhebber kijk ik ook wel ns naar TMF en MTV, afgezien van het feit dat op TMF 80% van de tijd trens gespeeld wordt, zie/hoor ik ook wel ns nummer van Triesto...;

Luister eens goed naar de melodielijnen en zeg me dat het GEEN kinderdeuntjes zijn over elke keer dezelfde beat en baslijn...
En in die clips staat hij een beetje te niksen achter zn SL1200's...

Waarschijnlijk is het een aardige gozer maar hij straalt werkelijk niets uit...volgens mij heeft hij nog nooit een synth aangeraakt!! Ik zie hem alleen maar springen en plaatjes opzetten....

Mijn 2 centen..
\

Dit is geen jaloezie, behalve over zn hoeveelheid inkomsten : ik zou ook best zoveel geld willen hebben, maar dan met goede muziek maken verdiend..

Het mooiste is dat als je kritiek hebt op iemand die meer geld verdient dan jij en meer bekend is in de media dat je dan meteen "jaloers" bent en geen "respect" toont. Dat is zo'n FUCKING zwak argument en zo'n dooddoener.

Het is als vroeger op het schoolplein.....Je hebt ruzie en je kan het het conflict niet op argumenten winnen. Dus je zegt maar "Ja maar jij hebt lelijke schoenen aan...lekker puh!!...en en en...en je bent jaloers op mijn mooie schoenen!!"

Origineel geplaatst door Nolet
Het mooiste is dat als je kritiek hebt op iemand die meer geld verdient dan jij en meer bekend is in de media dat je dan meteen "jaloers" bent en geen "respect" toont. Dat is zo'n FUCKING zwak argument en zo'n dooddoener.

Het is als vroeger op het schoolplein.....Je hebt ruzie en je kan het het conflict niet op argumenten winnen. Dus je zegt maar "Ja maar jij hebt lelijke schoenen aan...lekker puh!!...en en en...en je bent jaloers op mijn mooie schoenen!!"
Heb jij mooie schoenen dan? :erm:

;)

Ik heb zwaar lelijke afgetrapte gympies.....een perfect argument voor een Tiesto fan om mij op te pakken...zou ongeveer net zo loos zijn als 'je bent jaloers' en 'maar hij is tenminste beroemd' en 'je toont geen respect'. ;)

Origineel geplaatst door Nolet

Juistum..

Die Dijkshoorn site vind ik echt geweldig! lekker schoppen..

Ook leuk, uit een reactie die iemand Nico stuurde:

Binnen de dance scene heb je ook ontzettend veel stromingen en Trance is daar duidelijk de muzikaalste van. Weinig hedendaagse andere muziek die in complexiteit, melodieuze en ritmische polyphonie trance kan evenaren

:dubbel:

Laatst gewijzigd:
Kweenie hoor. Maar vind dat soort mensen dat overal tegenaan schopt om het schoppen ook maar zo zo.

Dat soort wartaal uitkramen kan iedereen, daar hoef je geen BB fan voor te zijn maar het nog echt ergens over hebben met argumenten schijnt een iets te moeilijke uitdaging te zijn. Het is meer een soort therapie voor het heerschap om z'n eigen onrustige gevoelens op de stoeptegels te kegelen en er vervolgens op laten sch**ten door de eerste de beste sufk*t die er ook geen bal van begrijpt en hem serieus neemt.

Origineel geplaatst door fuse
Kweenie hoor. Maar vind dat soort mensen dat overal tegenaan schopt om het schoppen ook maar zo zo.

Het is meer een soort therapie voor het heerschap om z'n eigen onrustige gevoelens op de stoeptegels te kegelen en er vervolgens op laten sch**ten door de eerste de beste sufk*t die er ook geen bal van begrijpt en hem serieus neemt.

Das nou precies het aardige .. mensen denken dat anderen het niet begrijpen, hetgeen meteen inhoud dat ze denken dat ze het zelf wel begrijpen. Begrijp ik. :)

8~

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back