PS: Dat brok in de keel gebeuren is trouwens mij ook overkomen... Ik heb zelfs nog een paar traantjes weggepinkt bij Tiesto in Concert. En misschien dat jullie dat allemaal idioot of lachwekkend vinden of me nu een loser vinden, maar laat mij dan op z'n minst er van genieten. Dat jullie er geen zak aanvinden, dat boeit me niet, maar ik heb wel respect voor jullie muziekstijlen en ik hoop dat er op z'n minst wederzijds respect bestaat...
Origineel geplaatst door BigDplayboy Ik woon in kenniswijk...
PS: Dat brok in de keel gebeuren is trouwens mij ook overkomen... Ik heb zelfs nog een paar traantjes weggepinkt bij Tiesto in Concert. En misschien dat jullie dat allemaal idioot of lachwekkend vinden of me nu een loser vinden, maar laat mij dan op z'n minst er van genieten. Dat jullie er geen zak aanvinden, dat boeit me niet, maar ik heb wel respect voor jullie muziekstijlen en ik hoop dat er op z'n minst wederzijds respect bestaat...
tja muziek is emotie en muziek is smaak en daarvalt nou eenmaal niet over te twisten schijnt het.
ik vindt het trouwens zowie zo verkeerd om bepaalde muziek stijlen tot minderwaardig te bestempelen. dat gebeurt hier ook helaas te vaak door een paar personen.
ok behalve duitste slager dan dat is wel zo een inferieure (schrijf je dat zo?) muziekstroming
Origineel geplaatst door BigDplayboy
PS: Dat brok in de keel gebeuren is trouwens mij ook overkomen... Ik heb zelfs nog een paar traantjes weggepinkt bij Tiesto in Concert.
Als je van zijn muziek een brok in je keel krijgt ben je wel erg emotioneel aangelegd. Als je nu zou luisteren naar een nummer van coldplay, neem nu het nummer "the scientist" of "amsterdam" dan zou je in principe 5 dagen achter elkaar zijn aan het huilen totdat al het vocht uit je lichaam is.
[Magik Muzik remixes: brrr, doet me denken aan dat verschrikkelijke programma.]
Origineel geplaatst door BigDplayboy Ik woon in kenniswijk...
hij, we moeten BigDplayboy niet teveel afzeiken, ik denk dat ik weet wat het probleem is van BigDplayboy. Hij heeft nog nooit naar andere muziek geluisterd dan naar trance van Tiesto en het gezever van de Jostiband (Dat maak ik op, omdat hij zoveel weet over Tiesto) Luister eens naar Underworld of eerder genoemd door mij Coldplay (en misschien zijn er synthforumleden die nog meer goede bands kunnen opnoemen) ER GAAT EEN WERELD VOOR JE OPEN
Tja sorry hoor, ik sta open voor dingen, maar als je gaat pinken bij het ultieme voorbeeld van emotionele en muzikale vervlakking in de nederlanden, dan moet je jezelf, als je bent bijgekomen de laatste aflevering van sesamstraat, toch serieus afvragen of je die leuke gekleurde piletjes nog wel zo vaak moet slikken... De emotionele diepgang van een bevroren visstick heet dat.
Waag jezelf dan bijvoorbeeld ook maar niet aan Tim of Jeff Buckley, This Mortal Coil, Joy Division, P.I.L., Trisomie 21, Eels, Sixteen Horsepower, Three Fish, Stabbing Westward en PJ Harvey, want dan is een dwangbuis dichtbij...
Origineel geplaatst door n0_key
Waag jezelf dan bijvoorbeeld ook maar niet aan Tim of Jeff Buckley, This Mortal Coil, Joy Division, P.I.L., Trisomie 21, Eels, Sixteen Horsepower, Three Fish, Stabbing Westward en PJ Harvey, want dan is een dwangbuis dichtbij...
JA JA JA JA !!!! Joy Division (ik draag nu reeds 3 dagen achterelkaar mijn spanky "Unkown pleasures" T-shirt!!!
JA JA JA JA !!!! Sixteen Horsepower!!! (Zwaar godsdienstelijke rednecks!! Die trouwens ook een cover doen van Joy Division op hun beste live-album "Hoarse")
JA JA JA JA !!!!! P.J. Harvey........Is this Desire en Song from the sea etc. zijn ongeveer de 2 mooiste albums die ik heb!!
Ik krijg trouwens alleen een brok van "de Vlieger"....
Je gaat iemand toch niet fokking afrekenen op welke muziek hem een brok in de keel geeft?!?
Als die mooie stringsounds (want dat zijn het vaak), met mooie akkoordenschema's (want dat zijn het vaak, al dan niet gejat), je ff in extase kan brengen.....en wat anti-hedendaagse-trancers "keuren dat af"....dan krijg ik een brok in mijn keel....van kots wel te verstaan.
En als bigbplayboy zich ook maar een fuck zou aantrekken van wat jullie daarover te zeggen hebben.....zou ie dan niet juist een oppervlakkige meeloper zijn?
Origineel geplaatst door Pjotr G
En als bigbplayboy zich ook maar een fuck zou aantrekken van wat jullie daarover te zeggen hebben.....zou ie dan niet juist een oppervlakkige meeloper zijn?
We zeggen alleen maar dat ie ook eens naar andere muziek moet luisteren als Tiesto, dan hoeft hij nog geen meeloper te zijn of te worden.
Als ie die andere muziek niet niet leuk vind dan blijft ie maar gezellig met een brok in zijn keel luisteren naar de hitjes van Tiesto & Friends.
I don't care. het is zijn mening, ik vind alleen dat ie z'n horizon eens moet verbreden.
luister ik heel vaak.. overwoog ook even van.. 'misschien zou't vet zijn als ik d'r dit en dat mee dit...'..
maar realiseerde me gelukkig op tijd dat je dit soort mooie tracks in hun waarde moet laten en niet aan gaan sleutelen
Origineel geplaatst door Pjotr G Je gaat iemand toch niet fokking afrekenen op welke muziek hem een brok in de keel geeft?!?
Als die mooie stringsounds (want dat zijn het vaak), met mooie akkoordenschema's (want dat zijn het vaak, al dan niet gejat), je ff in extase kan brengen.....en wat anti-hedendaagse-trancers "keuren dat af"....dan krijg ik een brok in mijn keel....van kots wel te verstaan.
Koel man, relax, een beetje cynisch grappen moet kunnen. Inderdaad, iedereen moet luisteren wat ie wil, maar vervolgens hang ik daar in sommige gevallen zeker wel een waarde oordeel voor mezelf aan.
99% van de peoples die brokjes -van emotie, voor de duidelijkheid - krijgt van ons aller vriend Tijs, daar hoef ik niks mee, snappie? Ander referentiekader ofzo. Ik heb niet zo'n behoefte om elkaar te kennen als er traantjes van emotie vloeien bij Tiesto.
Maar nogmaals, een beetje zeiken en zieken is leuk, en daar is dit gewoon DE draad voor Echt te makkelijk, trance, Tiesto en bevroren vissticks
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.