Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat met die maskers begrijp ik niet en vind ik best belachelijk....

Dat met die maskers begrijp ik niet en vind ik best belachelijk....
net als Lady Gaga met al d'r rare outfits ....
kan je zonder die poespas geen goede muziek maken en bekend worden onder het grote puberpubliek?
Idd mijn mening doet er ook niet aan toe.Dus jij kijkt zeker nooit naar YouTube?
Ze hebben die helmen opgezet omdat ze op hun muziek beoordeeld willen worden, niet op hun uiterlijk.
De kans dat er een Grammy naar een obscure artiest gaat is miniem...
Ooit was Daft Punk tegendraads, maar inmiddels vindt iedereen het leuk, zeker nu de scherpe kantjes eraf zijn. Succes trekt succes aan... Ben je eenmaal over een bepaalde drempel heen, dan wil graag iedereen meeliften.
In het geval van Daft Punk is het gewoon jam nummertjes een beetje opleuken, pintje opendoen, en laat het geld maar komen. Respect wel dat ze zich dat kunnen permiteren. Hoe en wanneer hebben ze zich voorover gebukt en zich laten ****** door de grote man. Dat is wat ik mij afvraag.Is een goede artiest meestal niet sowieso tegendraads? Altijd afweren van wat de norm, is en anders willen zijn.
Al dat anders moeten zijn is meestal wat mij de tenen doet krullen. (enkel nog voorgegaan door het per sé choquerend moeten zijn)
Ik wil niet zeggen dat ik persé anders moet zijn, ik wil gewoon niet weggesmeten worden als de zoveelste. Anders steek ik er niet zoveel moeite in. Maar we doen het voornamelijk voor onszelf toch? Dat is het belangrijkste.
Beiden kunnen. 

Ikzelf word waarschijnlijk versleten als de zoveelste zolderkamerheld met meer gear dan talent en belachelijk lage productiviteit.![]()