6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 28 januari 2014 #41 vcovca schreef: Stardust Music Sounds Better With You (High quality audio) - YouTube Zie meer... beetje het begin van de loopy tunes en de compressor pump... maar wel een typische plaat voor dat moment idd...
vcovca schreef: Stardust Music Sounds Better With You (High quality audio) - YouTube Zie meer... beetje het begin van de loopy tunes en de compressor pump... maar wel een typische plaat voor dat moment idd...
deathspell Ouwe rot Lid sinds 29 juni 2012 Berichten 2.043 28 januari 2014 #42 liquidthrust schreef: Henry Rollins: on the state of music today - YouTube Zie meer... Henry Rollins heeft weer eens gelijk en weet het erg trefzeker te verwoorden! Bedankt voor deze clip, ik heb hier erg van genoten.
liquidthrust schreef: Henry Rollins: on the state of music today - YouTube Zie meer... Henry Rollins heeft weer eens gelijk en weet het erg trefzeker te verwoorden! Bedankt voor deze clip, ik heb hier erg van genoten.
liquidthrust Onverbloemd Lid sinds 13 februari 2010 Berichten 3.652 Locatie Antwerpen 28 januari 2014 #43 deathspell schreef: Henry Rollins heeft weer eens gelijk en weet het erg trefzeker te verwoorden! Bedankt voor deze clip, ik heb hier erg van genoten. Zie meer... De vader die iedereen stiekem wil hebben. You're welcome!
deathspell schreef: Henry Rollins heeft weer eens gelijk en weet het erg trefzeker te verwoorden! Bedankt voor deze clip, ik heb hier erg van genoten. Zie meer... De vader die iedereen stiekem wil hebben. You're welcome!
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 28 januari 2014 #44 die daft punk hit met met nile is meer een chic song maar dan uitgekleed...