Microkorg

ikke

Ouwe rot
Is hij echt zo goed? Ik ben van plan een te kopen maar wil nog wat raad van mensen die hem hebben! Is hij de moeite?

Alvast bedankt

Ik heb hem 2 maanden geleden uitgebreid getest (tot sluitingstijd van de winkel ;)) en vind de klank erg goed, misschien zelfs vergelijkbaar met JP8080, maar dan met betere filters. De user interface is wel een stuk moeilijker en niet bepaald overzichtelijk. Als je een beetje moeite in het apparaat wilt stoppen heb je veel waar voor je geld vind ik.

Volgens mij is er op dit forum al veel vaker over de Microkorg gepost...

Tip : D'r zit ook 'n zoekfunctie op dit forum....:eureka:

:D

Wat verwacht je van 'm? Wat zoek je precies? Heb je 'm al es bespeeld?
Prijs/geluid verhouding vind ik top! 't Zijn meer 'sub-menuutjes' die je moet raadplegen, maar dat zou ik geen probleem vinden voor dat geld. Anders zou je een MS2000/r/B/Br kunnen proberen: meer knoppen; minder SUB-menuutjes; meer geld..

Kvin het een prima synthje... betaalbaar voor een student, en het is me eerste.. dus dan klinkt alles goed;).. tis dak 'm nie aangesloten kreeg aan me pc... maar das allemaal gelukt gelukkig... Maar nog een keer... lekkere synth, maar wel onoverzichtelijk ja.

op de site van Korg kun je een editor voor de PC gratis downloaden......dan istie niet zo onoverzichtelijk meer.....( je moet dan wel zowel de midi in als midi out van de Mk met de PC verbinden....)...

en er is op Yahoo een usergroup waar je duizenden geluiden kunt downen ...

Origineel geplaatst door dione
op de site van Korg kun je een editor voor de PC gratis downloaden......dan istie niet zo onoverzichtelijk meer.....( je moet dan wel zowel de midi in als midi out van de Mk met de PC verbinden....)...

en er is op Yahoo een usergroup waar je duizenden geluiden kunt downen ...

Klopt... die editor is meesterlijk handig!!!

Back