Kruispuntjes noar veure - Carnaval track

leuke gast

Stamgast
Na een week zweten, en een dag bier drinken, is dit 'm geworden.
Het begin vind ik zelf sterk tot het midden, het einde iets minder sterk.
Het geluid is goed, maar nog net geen studio kwaliteit, maar het is wel CarnavaL!:halleluja

Eigenlijk zou je op de off-beat (tussen de tellen in) een akkoordje moeten spelen, b.v. met een banjo. Dan krijg je veel meer die carnaval swing :mega:

En natuurlijk een trekzak er in....oja en wellicht een smerigere lead...en op de 3e en 4e tel mag er wel een snare ...ja je hebt mij geraakt :D

Alaaf

O wauw.. maar ook echt. Ik ben om.

Bedankt voor de reacties,
De Kruispuntjes is een Carnaval vereniging, Als ze een kroeg binnenkomen gaan ze dit nummer draaien, en moeten ze naor veure (naar voren) om te dansen.
De bedoeling was dat het een housachtig nummer zou worden met weinig tekst. over het geheel ben ik wel tevreden over het resultaat, op een paar kleinigheidjes na, het is idd een vrij kort nummer.

Ik denk heh, dat als je tegen een alcoholvergiftiging aan zit, dat dit echt kneitergaaf is :D

ik vind het walgelijk, maar goed wie ben ik :D
o.a. iemand die het met mij eens is :D
Ik denk heh, dat als je tegen een alcoholvergiftiging aan zit, dat dit echt kneitergaaf is :D
wanneer er nog net genoeg bloed in het alcohol door het lichaam stroom idd om *LAALULULLOAAAAH* te kunnen doen terwijl het dansmarieke eens ff goed ge...

Deze heb ik van matt opgestuurd gekregen. Jullie kennen hem wel.

mss dubieus of het carnaval is :D

Back