Zaterdagsche activiteiten...

vcovca

NOXGENUS
Dat dus.

https://soundcloud.com/minotaur-electronics/maart-2014-mix2

En hier onder ken je je ongezoute mening kwijt :D

Usual suspects. Dus 808, 101, JX3P, KT76, KPR77, TeeBee, TT303, Prophet08, MPC en veel reverb enzo.

Zo klinkt het hier ook vaak, :) echt super. :okdan:

Strings zijn de Ensoniq KT76

Leuk maar lijkt wel uit toonsoort te zijn?
Maar goed zit hier op een ipad te luisterem, niet echt handig....

is dit niet dissonant?

Ik denk dat je hoofd denkt dat het out of tune is. Er is ook best veel gelaagd..

Lekker hoor :) heerlijke sfeertje. Lekkere synthjes en fx enzo. :mega:
Die clap die je afentoe ff een sendje naar de galm geeft.. erg lekker, hij zat er aan het eind alleen een paar achter elkaar in, toen viel het me op dat de pre-delay van de galm (daar) misschien wat hoog staat, klein detail. :) Daarvoor viel het niet op iig.
Oh en eh.. die string is redelijk op het randje maar da's gewoon erg lekker.. zo ervaar ik dat dan weer. :okdan:

Die strings in het enige niet analoge, dus in theorie zou die in tune moeten zijn. Of het is dat geouwehoer met hoeveel Hz nou precies de C is :)

Damn, ik merk dat ik het tellen verleeerd ben. Zit dat basje er nou op 15/16e in? Fijne strings. Simpel edoch doeltreffend, ik hoor niets dat dissonant zou kunnen zijn. En die percussie op 5:22 doet z'n werk ook prima.

Dat orgelgeluidje op 6:04 leidt me net even iets af van de sfeer. En een heel klein dingetje, die arp op het eind mag er van mij wel uit met een fade out in plaats van zo abrupt stoppen op 8:52.

Maar vind het een zeer geslaagde, heel dikke track!

Ongezoutener dan dit kan ik het helaas niet maken.

De 303 doet 17 stapjes :)

Back