Eh nou vroeger...........
Had toen ik een jaar of 14 was een 4 sporen recorder met een alekto mengpaneeltje en een draaitafeltje. Hele zooi verkocht toen ik 16 was om een brommer
te kopen. Paar jaar later brommer weer verkocht en draaitafels gekocht met een mixertje en een Denon dubbele cd-speler een paar jaar plaatjes
gedraaid bij een drive in en wat dingetjes in de lokale discotheek en jeugdhonken gedaan.
4 jaar terug alle dj spullen verkocht en overgegaan op het zelf "maken"van muziek, wat achteraf toch moeilijker is, dan gedacht. Maar goed doorzetten is het motto. Ben ook best wel een knopjes freak, hoe meer muziekale electronica in me huis hoe beter
Ben dus een materialist 
Had toen ik een jaar of 14 was een 4 sporen recorder met een alekto mengpaneeltje en een draaitafeltje. Hele zooi verkocht toen ik 16 was om een brommer
te kopen. Paar jaar later brommer weer verkocht en draaitafels gekocht met een mixertje en een Denon dubbele cd-speler een paar jaar plaatjes
gedraaid bij een drive in en wat dingetjes in de lokale discotheek en jeugdhonken gedaan. 4 jaar terug alle dj spullen verkocht en overgegaan op het zelf "maken"van muziek, wat achteraf toch moeilijker is, dan gedacht. Maar goed doorzetten is het motto. Ben ook best wel een knopjes freak, hoe meer muziekale electronica in me huis hoe beter
Ben dus een materialist 

Ik was toen meer nirvana,pearljam,deadkennedy's,toydolls,etc maar ging altijd wel mee naar feestjes van hun dus ik lustte wel wat stevige electronische muziek op dat moment. Terwijl ik me echt alleen maar verdiepte in gitaar-werk en punk,grunge. Toch zat ik er wel veel naast terwijl zij aan het Fasttrackeren waren, dus steekte wel wat op van hoe ze dat deden.