Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

). Nadat de muziekles (op m'n 18e) was opgehouden ben ik toch maar blijven spelen en zelf maken, na een tijdje vond ik het wel handig om een synth te hebben. Zo'n orgel is maar beperkt, en bijna alle muziek waar ik naar luister heeft dominante toetsen, dus dat was wel een logische stap. Ik heb eerst een XP30 gekocht en laatst een S90 erbij, omdat één synth niet voldoet in de band waar ik in speel. Ik schrijf tegenwoordig eigenlijk niks meer zelf, behalve voor de band, maar dat gaat binnenkort veranderen (hoop ik...).
). Een jaar les en ik had 't wel gezien, tapes van Jarre en de SID-sounds van de c64 waren toch stukken interessanter. De doorslag voor de eerste synth? M'n oom, die het gesleur met de Yamaha PSR-series folders moe was en vond dat ik een fatsoenlijke bak nodig had. En aldus arriveerde na een middag winkelen de Juno-60.
*),via via heb ik toen de 909 gekocht bij een oude acordionist die hem gebruikte als begeleidings apparaat,kort daarna kreeg ik me eerste 303 gratis bij een synth.
.... te veel nummers geschreven etc etc etc....
En tot die tijd blijf ik lekker muziekles (keyboard/synth/pc/seq) geven. 'En vooral doorgaan....'