Virtual MIDI Sliders

Origineel geplaatst door sten
Ja, daar werk ik momenteel mee. Is een stabiele editor, maar niet echt overzichtelijk.

Ik wil alle sliders/faders voor alle parameters in een window hebben in tegenstelling tot deze editor.

Met Virtual MIDI Sliders kom je daar al weer een stuk verder mee (met een maximum van 24 sliders per scherm). De pulse heeft geloof ik iets van 60 parameters dus dat worden toch zo'n 3 schermen. Maar je kan ook de belangrijkste parameters nemen en die op 1 scherm zetten.

Origineel geplaatst door wouter
Met Virtual MIDI Sliders kom je daar al weer een stuk verder mee (met een maximum van 24 sliders per scherm). De pulse heeft geloof ik iets van 60 parameters dus dat worden toch zo'n 3 schermen. Maar je kan ook de belangrijkste parameters nemen en die op 1 scherm zetten.

Ja, dat zou eventueel wel kunnen. Ik zou eens kijken of ik met behulp van mijn NordRack de Pulse kan proggen (via virtual midi sliders).

En anders bouw ik zelf een keer een Pulse editor met mooie knoppen enzo :)

Origineel geplaatst door sten
Ja, dat zou eventueel wel kunnen. Ik zou eens kijken of ik met behulp van mijn NordRack de Pulse kan proggen (via virtual midi sliders).

En anders bouw ik zelf een keer een Pulse editor met mooie knoppen enzo :)

Is altijd leuk :)

Zijn er al mensen die een profile hebben gemaakt die ze willen delen? In dat geval wil ik ze wel op mijn site zetten zodat men ze kan downloaden.

Back