Met Virtual MIDI Sliders kom je daar al weer een stuk verder mee (met een maximum van 24 sliders per scherm). De pulse heeft geloof ik iets van 60 parameters dus dat worden toch zo'n 3 schermen. Maar je kan ook de belangrijkste parameters nemen en die op 1 scherm zetten.
Origineel geplaatst door wouter Met Virtual MIDI Sliders kom je daar al weer een stuk verder mee (met een maximum van 24 sliders per scherm). De pulse heeft geloof ik iets van 60 parameters dus dat worden toch zo'n 3 schermen. Maar je kan ook de belangrijkste parameters nemen en die op 1 scherm zetten.
Origineel geplaatst door sten Ja, dat zou eventueel wel kunnen. Ik zou eens kijken of ik met behulp van mijn NordRack de Pulse kan proggen (via virtual midi sliders).
En anders bouw ik zelf een keer een Pulse editor met mooie knoppen enzo
Sterker nog, ik ben al met een dotNet versie bezig het wordt een meer modulair systeem (kent iemand de Logic environments nog). Ik wil er ook zaken als LFO's en step sequencers aan gaan toevoegen. Maar ik zal niet teveel teasen want dit wordt een veel jaren project.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.