PCB ruil draad

Ik heb nog wat AND gates op een printje, wat Flipflops, en ik denk dat ik ook een een PCB voor de Befaco Tube VCA over heb, leuk ding!

Leuk initiatief!

Met dit bericht mijzelf even "lid" maken

Ik heb 6 PCB's over van de YuSynth LFO type 2. Professioneel gemaakt. Graag zou ik er ook YuSynth printjes voor terug willen, of iets anders wat ook compatible is met het YuSynth modular systeem!

Kom maar door met de aanvragen!
2014-05-31%2008.36.44.jpg

Gisteren besteld (dus nog niet klaar):
Forsell Sidechain Compressor (wel nog make-up gain stage nodig, dit is alleen de sidechain (vactrol compressor)).
EFM LFO5a met mods (alleen LFO gedeelte, geen S&H/noise/ staircase)
Befaco quad VCA

Verder heb ik geen tube VCA PCB's meer (maar als er veel interesse is, dan kunnen we die uiteraard weer een keer mee laten komen).

ik heb volgende pcb's te ruil
liefst enkel ruilen voor IAN FRITZ, CGS, YUSYNTH pcb's die volledig bestukt zijn (de bedrading kan ik zelf doen eventueel),
of microphonie module, RYO Optodist, RomanF Timbre Wavefolder Clone (die laatste 2 wil ik eventueel ook wel kopen)
liefst reageren via email.

-Trouby Modular: Vermona filter (gemaakt door Trouby zelf)
-Formant: Noise en Random voltage (door mij gemaakt met op de formant connector een eurorack connector gesoldeerd, met eurorack front met extra format jumbler en pushbutton)
-Fotnitronik LPG: bijna volledig bestukt (vactrol en ic aanwezig, maar er zijn nog wat gaatjes leeg)
-MFOS zeer volledige sequencer (3 pcb's) die eens volledig moet nagemeten worden.

Heb weer een stapel PCB's over en de volgende bestelling van een stuk of zes ontwerpen zit alweer in de pijplijn, dus:
PCBs_1_zps93d29214.jpg

PCBs_2_zps6a499325.jpg

PCBs_3_zps26235e0e.jpg

Ik heb deze ook aangeboden in de vraag en aanbod afdeling omdat ik ze het liefste verkoop (tot aan mijn nek in de PCB's :D ), maar als je wat hep, maak me gek!
Sommige van de PCBtjes hebben een fix nodig, en bij allemaal krijg je uiteraard layout en schema's.

Volgens mij niet, maar het is mooi dat je deze thread bumpte, op dit moment heb ik namelijk nog wel:
Stereo balanced output PCBtje (SSM2142)
8 Buffers op 1 PCB (4 precies trimbaar)
Minimoog VCF+VCA
AND gates
OR gates
Gate to trigger (dual)
Instrument input
Dikke headphone amplifier
Distortion (tubescreamer of distortion plus, en fuzzface)
CGS dual chime
Thomas Henry CMOS ADSR met sliders
Dual gain stages (als je een signaal ergens wil oppeppen)
Comparators
Eurorack PSU, 6 onboard connectoren, +/-12v en +5v, AC input (met AC adapter)
Ringmod PCB met LM1496, geen wiring (thonkiconns), klinkt lekker
Ian Fritz 5 pulser waveshaper, voor dat lekker stekelige, tof ding.

Keus genoeg :D

Zal vanavond even in de PCB bak kijken of er nog zo'n Bernardi Delay in zit.

Ik heb volgens mij nog 1 LM1496 liggen, in ieder geval heb ik nog wel een aantal frontpanels, dus we zouden PCB, IC en frontpanel kunnen ruilen voor res eq PCB?

Geverifieerd! en dus ook te ruil:
Set van twee PCB's voor de Serge resonant equalizer, gebruikt 9mm Alpha PC mount potmeters, redelijk weinig bedrading, snelle build.

Serge%20resonant%20eq%20pcb%20top%20copper_zpstzalndrk.jpg

Back