kleine bijdrage.

Bij je intro dacht ik even bij de audicien te zitten om een gehoortest te ondergaan. Ik vind het wat lang duren voordat de beat erin komt, en dan issie er ineens vrij abrupt. En toen wassie weer weg :). Mijn eerste idee is dus dat er bij de opbouw wellicht nog wat winst te halen valt. Je vocals vanaf 1:52 zijn mij iets te duidelijk in een andere toonsoort gezongen. Daar kun je vast nog wel iets aan veranderen met een pitch shifter.

Zo nu en dan zitten de nootjes elkaar wat in de weg. Dat hoor je goed bij die bass synth bij elke vierde maat. Daar zou ik iets anders kiezen en neem dan meteen een dikke bass mee in plaats van die synth die je nu gebruikt.

Slotsom: wat mij betreft is er nog werk aan de winkel.

Kan me helemaal vinden is wat Dr. van Lansberg zegt.

intro

intro

Kan ik me wel in vinden,een lange intro hou ik van maar is idd beter om iets sneller met een kick te komen.

Nu weet ik ook dat er nog enkele uren werk moeten ingestoken worden,dat het nog niet perfect is,maar deze track is toch niet om uit te brengen op plaat en had zin in een ander projectje..

Reden dat ik hier iets zet is om mensen die ervan kennen tips te laten geven,want uiteindelijk bij iedereen die zelf geen "producer" is kan je niet veel info halen,meestal vinden ze het goed:)
Het zijn in elk geval zijn bruikbare tips,en geeft weer energy om er terug even aan te werken..

merci

Back