[trek] edp met zonder vocallen

Errug lekkere electronic track!
Toen ik hem hoorde moest ik meteen aan Fade to grey van Visage denken.

Als vocal zou hier heel goed een vocoderstem bij passen.

Maar als je dit op een verlaten zaterdagmiddag heb zitten maken, mag je wel meer van die dagen hebben;)

Ja idd leuk nummer, doet me een beetje denken aan Europe, The Final Countdown :okdan:

Sorry loop te dollen, ik vraag me gewoon af waar mensen die vergelijkingen vandaan halen, omdat ze naar mijn idee nergens op slaan. Vooral Autobahn,,,, hoe kom je erbij*D

Origineel geplaatst door bobaphat
ik vraag me gewoon af waar mensen die vergelijkingen vandaan halen, omdat ze naar mijn idee nergens op slaan. Vooral Autobahn,,,, hoe kom je erbij*D

Dat heeft met gevoel te maken; als je een bepaalde sound of een ritme of een track hoort krijg je daar een gevoel bij. En dat lijkt dan weer soms op iets wat je eerder hebt gehoord of meegemaakt. Lijkt me een normale reactie van iemand die van muziek houd. (doen we toch allemaal wel op dit forum neem ik aan ;) )

Dus vandaar. En als iemand vind dat hij/zij bij deze track aan het bananenlied moet denken, dan vind ik dat zoiets moet kunnen! Ieder zijn ding...:D..., toch?

Maakt ook niet uit verder ofz hoor, ik vraag me alleen af of het nuttige feedback is. Ik kan zelf altijd weinig met: goh je nummer doet me aan James Last denken ofzo. Maar goed weer effe on topic:yamaha:

autobahn, jaren 80, new order??????? ga je mondspoelen. Dit heeft er niks van. Is dat soms omdat
de basslijn een arpeggiator is?
Ja, wat mot ik zeggen, het klinkt een beetje te gelikt voor mij. Wat natuurlijk voor jou een compliment is,
maar ik houdt het liever wat minder gelikt. De geluiden vindt ik niet zo.

Origineel geplaatst door Tron
er is niets mis met goed koop slecht klinkende shit... het is wat je er mee doet... die van mij is een geweldige onderzetter :P
nee maar serieus ik prefereer goedkope shit dat steld je voor problemen en problemen doen je creatief laten denken
Peez Tron
Ps. alles voor een geweldig eind resultaat :P

Ben ik het helemaal mee eens. Vandaar dat ik "niet mooie" er tussen haakjes bij zette..
Bewijs:
Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
(niet mooie) goedkope Casio-keyboard

;)

Back