Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bijzonder dat iemand een link tussen BZN en William Onyeabor kan vinden... Die laatste is voor mij een van de voorlopers van acid music. Die eerste niet....

Ik was gek op ELO indertijd en deze track herinner ik me wel, vond 'm erg goed, de strijkers van ELO en een beetje Kim Wilde (kids from America)Over de ELO sound gesproken.. Ik heb een aantal jaren terug door een project contact gekregen met de zangeres van de band hieronder.. Ik stond echt wel ff met mijn oren te klapperen.. echt indrukwekkend voor die tijd...
ELO was toch een Britse band?Ik was gek op ELO indertijd en deze track herinner ik me wel, vond 'm erg goed, de strijkers van ELO en een beetje Kim Wilde (kids from America)
Heel jammer dat dit een Nederlandse band was want dan wordt het gewoon lastig in dit landje, ik denk als ze een Engels of Amerikaanse band waren geweest met een goede manager dat ze wel groot hadden kunnen worden want de potentie en de sound was er wel, goede compositie ook trouwens.
Je had wel meer goede bands in nederland in dit genre zoals Kajak of Partner in die tijd maar ja; Nederlands en zie dan het maar 'ns te maken op de internationale markt, kom je uit Amerika en je hebt de kontakten dan wordt het allemaal een stuk makkelijker om groot te worden.
Zeker was ELO Engels maar het bandje (Tower) met die ELO achtige sound die bedoeld werd was Nederlands, misschien was ik wat onduidelijk.ELO was toch een Britse band?
Hahaha.. Ik wist nooit dat het door een Nederlandse band was gedaan.. Echt 'n goeie productie!! Maar ze hadden ook wel de juiste contacten en apparatuur in die tijd begreep ik. Alleen die kruiwagen naar internationale bekendheid.. daar ontbrak het aan. Geloof dat het wel redelijk hoog in de Nederlandse hitparade heeft gestaan..Ik was gek op ELO indertijd en deze track herinner ik me wel, vond 'm erg goed, de strijkers van ELO en een beetje Kim Wilde (kids from America)
Heel jammer dat dit een Nederlandse band was want dan wordt het gewoon lastig in dit landje, ik denk als ze een Engels of Amerikaanse band waren geweest met een goede manager dat ze wel groot hadden kunnen worden want de potentie en de sound was er wel, goede compositie ook trouwens.
Je had wel meer goede bands in nederland in dit genre zoals Kajak of Partner in die tijd maar ja; Nederlands en zie dan het maar 'ns te maken op de internationale markt, kom je uit Amerika en je hebt de kontakten dan wordt het allemaal een stuk makkelijker om groot te worden.
Daar heb ik ook nog nooit naar geluisterd.. maar als jij het zegt..Kitaro. Mister Minikorg. En Maxikorg.

akelige TROS programma's.